Kuukautiset myöhässä...en silti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Zip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"Zip"

Vieras
Olisko kellään ajatuksia mikä mun on vialla..
Kuukautiset on myöhässä ja normaalisti kuukautiskierto on tasainen..melko tarkasti kierto on aina 27 tai 28 päivää. Nyt on menossa kiertopäivä 33. Raskaana en ole ja negatiivisen testin tein eilen. Ei ole mitään oireita että kuukautiset alkaisivat tai alkuraskauden oireitakaan ei ole. Vähän on jotain tuntemusta (ehkä kohdun suun seudulla?).
Mietin voisiko sielä olla jokin tulehdus, mutta ei suinkaan sen vuoksi kuukautiset pois jäisi, kun on kuitenkin melko oireeton olo. Minulla on kuparikierukka. Sen ei ymmärtääkseni pitäisi aiheuttaa mitään tällaista. Ikää mulla on 29v.
Olisiko kellään ajatuksia, mikä voisi olla vialla? Itseä jännittää, ettei vaan kilpirauhasen kanssa ongelmia olisi. :( Eiliseen asti olin jopa innoissani kuukautisten antaessa odottaa itseään ja innoissani tein raskaustestin kierukan olemassaolosta huolimatta. Nyt enää vaan jännittää ja mietityttää mikä voisi olla vialla.

Mulla meni tässä taannoin kierrot normi 28-päiväisistä ensin 42 ja siteen 56 päiväisiksi. Syyksi paljastuivat munasarjakystat. Mene gynelle, tekee ultran, antaa reseptin ja syö lääkkeitä määrätysti. Mulla auttoi, kaksi kiertoa meni lääkeavusteissti ja kystat kuivuivat pois.

Muukin syy voi olla.

Täytyy maanantaina soitella gynelle... on tää vaan niin outoa, kun aikasemmin kuukautisten viivästyminen on aina ollut merkki raskaudesta. No.ens viikolla uutta testiä ja tosiaan soitto gynelle. Toivottavasti ei mitään kamalaa...

Yhteistyössä