Kuukautiset synnytyksen jälkeen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden äiti

Vieras
Oon synnyttänyt viime elokuun lopulla ja vieläkään ei ole kuukautisia kuulunut.Imetyksen lopetin maaliskuun alussa.Ja mulla on aina ollut runsaat kuukautiset.Milloin muilla alkanut?En ole siis uudelleen raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Minä synnytin elokuun puolivälissä eikä menkkoja vielä..tosin imetän vielä ajoittain.....kysäseppä neuvolasta onko normaalia.Syötkö pillereitä?
Eipä se imetys siihen välttämättä auta, mä täysimetin kaikkia neljää yli vuoden ja aina menkat alkoi 5viikkoa synnytyksestä.

Mulla tuli ekat menkat (kerran) 6vko synnytyksen jälkeen koska imetys ei lähtenyt alussa kunnolla käyntiin, sen verran pääsivät hormoonit hyrräämään. Sitten seuraavat tulivatkin vasta 10 kk synnytyksestä kun imetys väheni.

Alkuperäinen kirjoittaja esim:
Mulla tuli ekat menkat n. 1 v. synnytyksen jälkeen, ehdin jo vähän ihmetellä. Imetys jatkui vielä silloin, mutta yöimetys oli juuri loppunut.

Se yöimetys siinä kai se tärkein onkin, jos siis ajattelee niin, että menkat alkaa, kun imetys loppuu. Yöllä tulee imetykseen kuitenkin niin monen tunnin tauko, että kai sen lopettaminen sitten vaikuttaa menkkoihin jotenkin paremmin...?

Yhteistyössä