Kuukautiset synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mulla alkoi menkat päivälleen 1/2 vuotta synnytyksen jälkeen, mutta ihmetyttää toi vuodon määrä... Sitä tulee ihan valtavasti, seassa on myös hyytymiä, onkohan ihan normaalia? Vuoto ei kumminkaan haise millekään ja mitään kipuja ei ole sen kummemmin, joten ilmeisesti mitään tulehdusta ei ole. Onko muilla olleet ekat kuukautiset runsaammat kuin normaalisti?

Tuli mieleen sellanenkin, että voisko olla keskenmeno, ei olla käytetty ehkäisyä synnytyksen jälkeen, kun toivotaan pikkusisarusta aika pian esikoiselle. Täytyy varmaan maanantaina ottaa yhteyttä terkkariin, jos tää yhtä runsaana jatkuu, mutta jos jollain olis käytännön kokemusta..?

mulla taas kuukautiset alko n2,5kk synnytyksestä tosi niukkana p.housun suojilla pärjäsin. toiset tuli n.3vko: päästä ja ihan samanlaisina....yleensä mulla kuukautisten aikaan on vähä reilummasti vuotoa ja suht. säännöllinen rytmiki niissä...kai noi tasaantuu ajan kans

Mulla alkoi jokaisen synnytyksen jälkeen n. vuoden kuluttua, imetin siihen saakka. Aina olleet runsaat ja "jojoja" joukossa. Mutta ei tartte enää rättien kanssa pelata, kun koin herätyksen ja siirryin käyttämään kuukautiskuppia! Ihana vimpain!! www.kuukuppikunta.fi :heart: Viimeiset rättini olen ostanut ja saa nukkua varmasti ja alasti... Ihanaa

Itsellä samat vaivat: kuukautiset synnytyksen jälkeen olleet tosi kivuliaat ja RUNSAAT. Myös verihyytymiä runsaasti joukossa. Synnytyksestä aikaa reilu vuosi, ja kk alkoi n. 5kk sitten. En ainakaan tiettävästi ole raskaana. Kynegologin tutkimuksiin olen kyllä viikon päästä menossa. Sen verran asia minuakin vaivaa& mietityttää. Tsemppiä!

Yhteistyössä