Kuukautiset vai haavan vuoto? Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimu

Jäsen
25.07.2004
55
0
6
Voitteko auttaa minua kertomalla millaiset ensimmäiset kuukautiset teillä on ollut synnytyksen jälkeen? Minulla oli jälkivuotoa noin viisi viikoa, sitten loppui noin puoleksitoista viikoksi, mutta nyt tulee ihan kirkasta verta kuin saavista! Kai ne ovat kuukautiset, mutta yleensä ne ovat kestäneet viikon ja hiipuneet jo 4. pvn tienoilla, nyt 6. pv menossa ja vain yltyy!
Onko kellään muulla olleet ensimmäiset kuukautiset pitkäkestoisemmat ja runsaammat? Menee melkein paketti siteitä vuorokaudessa. Ei ole kuumetta eikä haise pahalle...

no jos se haava olisi vuotanut noin paljon niin olisit varmaan jo lähellä hypovoleemista sokkia (siis että verta olis poistunut liikaa verenkierrosta) ja tuntisit olosi tosi heikoksi muutenkin. kyllä ne menkat voi olla aluksi tosi hurjat synnytyksen jälkeen. mutta voit käydä näyttämässä haavaa päivystävälle sairaanhoitajalle jos askarruttaa kovasti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2005 klo 09:20 Mimu kirjoitti:
Voitteko auttaa minua kertomalla millaiset ensimmäiset kuukautiset teillä on ollut synnytyksen jälkeen? Minulla oli jälkivuotoa noin viisi viikoa, sitten loppui noin puoleksitoista viikoksi, mutta nyt tulee ihan kirkasta verta kuin saavista! Kai ne ovat kuukautiset, mutta yleensä ne ovat kestäneet viikon ja hiipuneet jo 4. pvn tienoilla, nyt 6. pv menossa ja vain yltyy!
Onko kellään muulla olleet ensimmäiset kuukautiset pitkäkestoisemmat ja runsaammat? Menee melkein paketti siteitä vuorokaudessa. Ei ole kuumetta eikä haise pahalle...

Minulla oli samanlainen tilanne, ja kaavintaan jouduin sitten 7vkoa synnytyksestä, istukkaa oli jäänyt kohtuun,ultrassa sitä ei näkynyt.

[/quote]

Minulla oli samanlainen tilanne, ja kaavintaan jouduin sitten 7vkoa synnytyksestä, istukkaa oli jäänyt kohtuun,ultrassa sitä ei näkynyt.
[/quote]

Miten kauan sinulla jatkui vuoto? minulla nimittäin väheni jo huomattavasti, eli nyt vaikuttaa normaalilta kuukautisvuodolta, mutta kyllä säikähdin. Saas nähdä...

Yhteistyössä