Kuukautiset vai keskenmeno..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tickling..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tickling..

Vieras
Elikkä semmoinen tuli itselle mieleen, että kun kuukautiset alkoivat kolme päivää liian aikaisin vahvojen raskausoireiden jälkeen, että olisikohan kyseessä sittenkin ollut varhisvaiheen keskenmeno..?

Noin viikko oviksesta huomasin yhdellä vessa käynnillä pientä pinkkiä vuotoa, jonka ajattelin olevan kiinnittymisvuotoa. Sen jälkeen aloin tulla ihmeen itkuiseksi ja muutoinkin mielentilalta ailahtelevaksi, aivan kuin vuorokausi ennen kuukautisia, mutta nyt jo viikkoa ennen kuukautisten normaalia alkupäivää ja kestäen päivästä toiseen, jatkuen edelleen...
Muutoinkin tuli ihme ällötyksiä, kanelin tuoksu etoo edelleen, eikä kaupasta löydä mitään ostettavaa....

Itse olen vain ohi mennen ajatellut km vaihtoehtona, mutta kun tämän ajan toisella paikkakunnalla ollut, oireista vain kuullut, mies oli sitä mieltä, että saattaisi olla mahdollista, niin alkoi itseäänkin kiusata..
Toisaalta se olisi entistä surullisempaa, mutta toisaalta tarkoittaisi myös sitä, että minun on mahdollista tulla raskaaksi...

Mahdollistahan se on, mutta hankala todeta kun ei se raskaus todennäköisesti näkyisi vielä testissäkään.
Itselläni tuli varhainen keskenmeno kolmisen viikkoa ovulaation jälkeen. Ehdin vain kolme päivää tietää raskaudestani. Arvelin kyllä olevani raskaana jo ennen testiä, sillä rinnat tulivat kipeiksi, eivätkä ne ole koskaan ennen olleet edes ennen kuukautisia.
Nyt luulin sitten taas olevani raskaana kun oli kaikenlaisia oireita (rinnat vähän arat, vatsaa turvotti ja juimi, lämpö pysyi korkealla, suuta kuivas, jano, nälkä, väsy), mutta kuukautiset alkoivat eilen. Ehdin tehdä yhden negatiivisen testin vähän ennen, mutta eihän sitä tiedä mitä tuolla vatsassa on tapahtunut.
Näiden kokemusten jälkeen yrittää itselleen sanoa, että parempi olisi olla ajattelematta koko asiaa ja keskittyä vallan muuhun, mutta kun se oma kroppa on siinä koko ajan läsnä ja muistuttaa olemassaolostaan kaikenlaisilla oireilla, niin vaikeatahan se on. Ja pitää myös vältellä illanistujaisia kun ei voi juoda mitään. Tällaista tämä vähän on. Toivottavasti ensi kerralla tärppää - ja tsemiä ihan kaikille teille. Ei näitä tunteita voi ymmärtää jos ei itse ole kokenut.

Yhteistyössä