Kuukautisista, ovulaatiosta ja muusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammmafantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammmafantti

Vieras
Mulla alkoi kuukautiset 29.9. oli siis ihan kunnon menkat, jotka kesti noin 6 päivää. Nyt eilen illalla pyyhkiessä tuli vähän punaista verta valkovuodon seassa, tosi vähän siis ja vain kerran. Oli jäänyt yksi raskaustesti ja varmuudeksi sen tein äsken, ja olen nyt näkevinäni siinnä oikein haalean viivan. Voiko olla, että ovulaatio olisi ollut just menkkojen alussa tai ennen niitä jopa? eikai voi olla? Ovulaatiosta tuo veri ei ainakaan johtunut, kun tein myös ovistestin tänään ja se oli ihan selkeästi negatiivinen, toista viivaa hädin tuskin näkyi. Vai onkohan tämä sitten vain jokin viivan paikka? Kuukautiset mulla on epäsäännölliset ja just jätin pillerit pois.

Jos sulla ois ollu ovulaatio menkkojen aikaan?? Ja toi vuoto olis kiinnittymisvuotoa? Pystytkö laittaan kuvan tänne aijaa.com :in kautta? Ja tiedätkö millon sulla olis yleensä ovulaatio..olen saanut sellaisen käsityksen ettei sen ajankohta voi hirveästi vaihdella eri kierroissa, mutta korjatkaa te muut, jos olen aivan väärässä =)

Yhteistyössä