[QUOTE="vieras";27972020]En ole vielä saanut paikalleen. Mulla on Luneten koko 2 (olen synnyttänyt, aikuinen nainen, ja minulla on runsas vuoto), ja en vaan saa sitä sullottua sisuksiini ilman kipua, ja kivun kanssa en aio sulloa. Ja olen kyllä taitellut sitä sen seitsemän ohjeen kanssa. Vielä en ole kokeillut minkään voiteen kanssa, mutta ollakseen kätevä niin pitää sen mennä paikalleen ilmankin, en ala kulkea liukkarivoide taskussa.[/QUOTE]
Olet kokeillut laittaa kupin eri tavalla taiteltuna, mutta oletko kokeillut itse olla eri asennoissa? Oletko kokeillut laittaa taitosta eri asennosta? Jos nekään ei auta, niin sinuna kokeilisin kokoa 1.
Olen käyttänyt kuppia useamman vuoden, enkä vieläkään ole löytänyt huonoja puolia. Mökkeillessäkin kupin käyttö sujuu, kun ottaa huusiin mukaan vesipullon ja kupin puhdistuspyyhkeitä. Vedellä huuhdon enimmät ja puhdistus sujuu puhdistuspyyhkeellä. Laittamisessa ei ole ollut koskaan ongelmaa ensimmäisen kerran haparointia lukuun ottamatta. Pois ottaminen tuntuu lopussa hieman inhottavalta, jos en ole ihan parhaassa asennossa, mutta sekin ongelma korjaantuu helposti. Liian täyteen kuppia ei tosin kannata päästää, mutta itselläni se onkin hyvin harvinaista. Niukan vuodon kanssa tyhjennysvälit voivat olla pitkiä (2*/vrk)