Hae Anna.fi-sivustolta

Kuulohäiriöitä

Viestiketju osiossa 'Erityislapset' , käynnistäjänä Huolestunut äiti, 11.06.2006.

1. Huolestunut äiti Vierailija

Hei!
    Onko muilla kokemusta seuraavasta:
    9-vuotias tyttäreni kokee aistharhoja kuulemalla ääniä. Välillä yhden äänen, joka huutaa...välillä kaksi vuorotellen. Välillä hän on kuulevinaan esim. minun ääneni ja puheeni kuin hidastettuna ja puhe kuulostaa mongerrukselta. Lapseni kysyi voiko hänen päänsä sisällä olla piru...
    Siinä sitten selittelin piruista ja paholaisista ja siitä, että niitä ei ole. Mielessäni kirosin alimpaan hel--- kaikki lordit ja paholaisen päivät. Mutta päällimmäisenä huolena tässä kuitenkin on tyttäreni hyvinvointi. Nyt olen varannut lääkärinajan , mutta kiinnostaisi tietää, onko muilla ollut tälläisiä kokemuksia.
    Ahdistaa...

2. hei Vierailija

Ei minulla ole kokemusta tuollaisesta niin, että omalla lapsellani olisi kuuloharhoja esiintynyt.

Mutta onpa hyvä että tyttäresi on kyennyt niistä avoimesti puhumaan ja voitte näin hakea apua ajoissa.

Onnea tutkimuksille ja hoidoille:)

Kun saatte diagnoosin niin kannattanee kysellä vertaistukiryhmää. Niistä saa usein kallisarvoista tietoa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri