Kuulostaa selittelyltä myöhästymiselle, mutta valitettavasti totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Auton tankki lähes tyhjä. Poika meni sitten lähimmälle jakajalle n 500m päässä ja tietty sieltä oli bensa loppu :o Sitä kyllä tulee tänään, mutta ei tarkkaa tietoa mihin aikaan.Seuraavalle jakajalle kilometrejä niin paljon ettei bensa riitä.Eka kerta kun käy näin :headwall:
Tästä on hyvä ottaa opiksi, ettei koskaan saa ajaa tankkia niin tyhjäksi, että enää pääsisi käymään näin =)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
ei kukaan pääsis hakeen kanisterilla toiselta?

Valitettavasti ei, mutta oppiipahan toivon mukaan tankkaamaan ajoissa.Käyttää opiskelumatkoillaan mun autoa ja itse tankkaan sen aina ajoissa ettei tollasia tilanteita pääse tuleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

Valitettavasti ei, mutta oppiipahan toivon mukaan tankkaamaan ajoissa.Käyttää opiskelumatkoillaan mun autoa ja itse tankkaan sen aina ajoissa ettei tollasia tilanteita pääse tuleen.

mä tankkaan aina viime tipassa :D :ashamed: mut koskaan ei oo silti loppunut.

Kuin paljon olet ajanut niin että bensavalo palaa? Yleensä sillä ajaa vähintään 50km. ja usein vielä enemmänkin.. Jos vaan koittaisit että pääsetkö sinne toiselle asemalle, ei kai sulla siinäkää mitää hävittävää enää ole...

mä oon kerran istunut moottoritien laidassa autossa vauvan ja 2-vuotiaan kanssa talvella, kun menovesi loppui. Onneksi appiukko pelasti. kokemus sekin, en tiedä ottiko mies siitä opiksi. itse kyllä käyn tankilla, kun valo alkaa palamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

mä tankkaan aina viime tipassa :D :ashamed: mut koskaan ei oo silti loppunut.

Mä olin kerran mieheni kanssa autolla liikenteessä ja hällä samaa "vikaa", että tankaa viime tipassa ja jäimme sitten välille.Pakkasta yli -20 ja kävelymatkaa olis ollut kohtuuttomasti huoltikselle.Arvaa vaan pidinkö pienen saarnan? :D Onneksi miehen kaveri oli lähistöllä ja hän pelasti tilanteen :D Liekö poika tullut isäänsä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Kuin paljon olet ajanut niin että bensavalo palaa? Yleensä sillä ajaa vähintään 50km. ja usein vielä enemmänkin.. Jos vaan koittaisit että pääsetkö sinne toiselle asemalle, ei kai sulla siinäkää mitää hävittävää enää ole...

Poika on ajanut sen niin minimiin viikonloppuna ettei sitä riskiä edes kannata / uskalla ottaa, että jää välille, kun talsimista olisi edessä useita kilometrejä.
Mä tarviin autoa vasta iltapäivällä, joten mä en ole myöhästynyt mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mä oon kerran istunut moottoritien laidassa autossa vauvan ja 2-vuotiaan kanssa talvella, kun menovesi loppui. Onneksi appiukko pelasti. kokemus sekin, en tiedä ottiko mies siitä opiksi. itse kyllä käyn tankilla, kun valo alkaa palamaan.

aika karmea tilanne jäädä välille vauvan ja 2 vuotiaan kanssa :/

Yhteistyössä