M
"mei"
Vieras
avainsana tässä on nyt tunteet! Ne ovat tosiaankin tuntemuksia. Herrajestas sentään, että aikuiset ihmiset todellakin vielä nykyäänkin ovat noin irti ymmärryksestä. Se on tunne, joka perustuu aivojen kemiallisiin reaktioihin, ei mihinkään sen suurempaan. Siihen voi suhtautua asiallisesti tai asiattomasti.
Käytännössä jokin oman elämän tyhjyydessä (oman minuutensa tyhjyyttä ei voi selitellä tylsällä kumppanilla!) ajaa etsimään sisältöä jostakin sielunkumppanuusharhasta. Totta kai elämässä kohtaa ihmisiä, jotka tuntuvat samanlaisilta kuin olet itse. Sen harhan suhteessa omaan puolisoon mahdollistaa juuri uutuudenviehätys, kun et vielä tiedä juuri muuta kuin sen mitä olet itse olettanut.
Olen itse aika huono ihastumaan tuntemattomiin, koska tiedostan vahvasti sen, että ihmisissä on vikansa. Siksi tuollainen tuntuu tosi vieraalta.
Millaisissa naisten haavemaailmoissa te sitten oikeasti elätte? Eikö joku työelämän haaste, harrastus tai maailman tapahtumat yleensä tuo mielenkiintoa ja sisältöä elämään, kun sitä on haettava ihmissuhteista?
peesi tälle!