L
Leikkitoveri
Vieras
Tyttö on nyt 2,5vuotias.Ja mikään ei huvita jollen minä ole koko ajan leikkimässä (ja en todellakaan ehdi vauvanhoidolta,ruoan laitolta,pyykkäykseltä ym...ym...ym).Nuorimmainen on nyt vuoden ja nämä kaksi riitelee koko ajan kaikesta kun toinen sotkee leikin. Jos yritän tehdä omaa hommaa niin heti alkaa vaatiminen että minun pitäisi tulla leikkimään,katsomaan,auttamaan. Annan osallistua kotitöihin PALJON ja en oikein ymmärrä miten paljon mun pitäisi tämän päälle vielä leikkiä.
Vauva on hoidattanut koko vuoden koska on koko ajan kipeä ja nukkuu huonosti. Tekeekö se minusta huonon äidin etten yksinkertaisesti jaksa leikkiä tunti tolkulla lattialla? Yleensä sitten ulkoillessa osallistun pyllymäkeen ja illalla luen usean satukirjan.
Voimavarani ovat rajalliset, ja tunnen huonommuutta siitä etten leiki
Piikittelyvastaukset voi jättää kirjoittamatta,mutta asiaa saa kirjoittaa tai edes vertaistukea
Vauva on hoidattanut koko vuoden koska on koko ajan kipeä ja nukkuu huonosti. Tekeekö se minusta huonon äidin etten yksinkertaisesti jaksa leikkiä tunti tolkulla lattialla? Yleensä sitten ulkoillessa osallistun pyllymäkeen ja illalla luen usean satukirjan.
Voimavarani ovat rajalliset, ja tunnen huonommuutta siitä etten leiki
Piikittelyvastaukset voi jättää kirjoittamatta,mutta asiaa saa kirjoittaa tai edes vertaistukea