Kuuluuko lapsesi kirjakerhoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirjakerhoonko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä kuuluu! on kuulunut itseasiassa kolmeen vai neljään kirjakerhoon, mutta nyt olen eronnut kaikista muista paitsi lasten oma kirjakerhosta! (muistaakseni :p ) ne on niin samannimisiä kaikki. Mutta poika kuuluu edelleen siihen missä on disneyn uusia kirjoja ja esim. möhköfantti dvd tuli juuri joku kerta sieltä kk pakettina. ELi saimme sen samaan aikaan kuin se tuli kauppoihin.

B)

Ei lapset vaan minä. Olen ollut ainakin neljän eri lastenkirjakerhon jäsenenä, nykyään enää kahden ja kohta enää Uppo-Nallen. Kirjoja alkaa olla kotana ihan liikaa.

poika kuuluu Lasten Omaan Kirjakerhoon (mikä jo tuossa aijemmin mainittiin) eli disneyn uudet kirjat tulee kuukausittain ja viimeksi tuli Nalle Puh ja Möhköfantti-DVD...
Paketin hinta on 20euron molemmin puolin,maximi kuukausipaketin hinta on muistaakseni 25euroo...

Kirjat on kivoja ja muutenkin ollaan tykätty koko perhe =)

Toinen yllä jo mainittuun ja toinen Lasten parhaat kirjat, siin on perinteisiä kirjoja (lue ei disney). Ite mietin tota uppis kerhoo kun tykkään uppiksesta ylikaiken..... saa nähä.....

Meidän tyttö on nyt 2½ ja on kuulunut vauvasta asti Vau kirjakerhoon siellä on ollu ainakin kivat kirjat tulleet aina lapsen iän mukaan. se on aika edullinenkin mun mielestä, sieltä tulee kirja kerran kuussa hinta noin 16-20 ?. Joskus tulee enemmän kirjoja kerralla joskun pehmo juttuja tai jotain muuta kivaa kirjan lisäksi. Meidän tyttö ainakin tykännyt kirjoista paljon koska niitä on helppo ymmärtää.

www.vaukirja.com

Kuuluu vau`kirjakerhoon ja barnens bokklubbiin. On ihan hyviä kirjoja ja suht edullisia. Ei tulis muuten juuri kirjoja ostettua jos ei kerhoon kuuluisi. En tosin joka pakettia ota vaan ehkä puolen vuoden välein..riippuu vähän paketista.

Meilläkin kuulutaan Vau´kirjakerhoon, ollaan oltu tyytyväisiä juuri siitä syystä, että kirjat ovat aina lapsemme ikäiselle, mitä ei ole niin hyvin otetu huomioon muissa kerhoissa. Ja minulle tärkeää on myöskin se, ettei minun ole pakko tilata jotakin tiettyä määrää kirjoja ennen kun voin erota kerhosta. Eli tässä kerhossa ei todellakaan ole minkänlaista ostopakkoa, niin kuin kaikissa muissa on.

Meillä kuulutaan Mauri Kunnas- kirjakerhoon. Jäsenyys kestää 2,5 vuotta jona aikana tulee kerättyä kaikki hänen kirjansa. Tämä alkoi vasta tässä kuussa ja tutustumiskirja maksoi vajaa 4 ?. En tiedä miten paljon seuraavat maksavat, mutta ne tulisi kuitenkin ostettua kaupasta. Kirjojen parissa viihtyy vanhemmatkin..

www.kunnaskerho..fi :)

Mekin kuulutaan Lasten omaan kirjakerhoon (vai lasten parhaat kirjat?) Mä en koskaan muista kumpi on kumpi. Kuuluttiin vauva-aikana Vau'kirjakerhoon mut erosin kun en enää tykännyt kun mun mielestä tuli liian pitkään liian vauvamaisia kirjoja. Toi Mauri Kunnaksen kirjakerho näytti ihanalle. Täytyy katsoa jos liittyis mukaan =)

Yhteistyössä