Mä oon normaalisti aina ihan jäässä. tykkään lämmöstä ja pidän villasukkia ympäri vuoden.
nyt mulla on öisin ihan kauhee hiki, pakko ottaa peitto pois, muut valittaa kylmyyttä ja mulla vaan on kuuma.
meillä ei oo sisälämpömittaria, en tiä paljonko on asteita. mun mielestä sopivasti. mitenköhän mä nyt osaan arvioida vauvan lämmöntarpeen, kun kuvittelen, että aina on lämmintä..?
Mä oon aina ollut kunno vilukissa, mutta raskausaikana, varsinkin loppumetreillä hikoilin ku pien sika xD Loppu aika kyllä ajoittui heinäkuun lopulle, mutta siis öisinkin ihan tuskasen kuumaa vaikkei sisälämpötila ollut huima, ikkuna auki piti nukkua joka yö
Kuuluu loppuraskauteen, me asuttiin vanhassa rintamamiestalossa ja muut paleli koko ajan kun talvella saattoi olla asteita +19 yöllä ja mulla oli hiki.
Joo, ihan kuulostaa tutulta. Neuvolatäti sano, että kyllä se helpottaa sitten, kun lapsi syntyy. Noh, ei helpottanu. Sit sen piti helpottaa, kun imetys lakkaa. Noh, ei helpottanu. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa, kun synnytyksestä on vajaa neljä vuotta Vieläkään en kyl oo se sama vanha vilukissa, mutta nyt ei enää tarttee vaihtaa kesken yötä vaatteita kuiviin!