kuuluuko miehen sperma pysyä sisällä?

  • Viestiketjun aloittaja tyttö 18
  • Ensimmäinen viesti
tyttö 18
en ole voinnut kysyä tätä asiaa oikee keneltäkään koska lähipiiristäni olen ainoa joka harrastaa seksiä ilmankortsua(syön pillereitä).kuuluuko miehen nesteet pysyä sisälläni vai ei?olen kyllä lukennut jostain että nesteet tulee kyllä jossain vaiheessa,pikkuhiljaa ulos.mutta minulta ne tulevat heti ulos kun mieheni on ottanut peniksensä sisältäni,eli homma on yleensä aika sottasta...onko jollain kaltaista ongelmaa tai jotai tietämystä?kiitos jo etukäteen<3
 
misse
Kyllä ne spermat seksin harrastamisen jälkeen ulos tulee (siis suurin osa). Osa tulee heti kun penis vedetään pois ja loput viimeistään sitten kun nousee seisomaan. Kannattaa varata sängyn viereen esim. vessapaperia, ettei tartte aina olla lakananvaihdossa :) Ja itse ainakin tykkään seksin jälkeen käydä suihkussa, onhan se parempi jo hygieniankin kannalta.
 
Katti
Juu, valuu.
Meillä on käytössä pieni pyyhe, siitä on tullut jopa leikki... jompikumpi heiluttelee pyyhettä ja jos molempien tekee mieli, niin pyyhe "" saa töitä"".
 
jähmettyy
Onhan tässä asiassa toki erojakin. Jäämme yleensä loikoilemaan ehkä vartiksi sänkyyn ja sen jälkeen kun menen vessaan, sperma valuu pönttöön pissatessa. Lakanoille ei mene kuin harvoin ja seisomaan noustessa alkaa valua vain jos nousee heti kun mies on tullut. Ilmeisesti sperma vähän jähmettyy sisällä jos loikoilee rauhassa.
 
mii
Valuu ulos. Ja mitä kosteampi olet itse, sitä nopeammin. Minun on käytännössä juostava aina käsi alla suihkun puolelle. Toisaalta suihkussa käyminen on muutenkin hyvä (vähentää esim pissatulehduksia). Paperia vaan sängyn vierelle, se on ihan tavallista. Osa jää kyllä sisään ja holahtaa jossain vaiheessa ulos. Jos olen lähdössä ulos, saatan laittaa pikkuhousunsuojan, niin ei tarvitse kovin märissä pikkareissa olla. Minäkään en muuten tiennyt tuota kun aloitin pilerit ja yhdynnät ilman kondomia. :)
 
Liena
Ei muuten TÄYDY käydä suihkussa. Tosin se oman mukavuuden takia on usein hyväksi. (Ihmisen kehityshistorian aikana suihkuja on ollut aika vähän aikaa olemassa.) Tuo pissaaminen yhdynnän jälkeen on varmasti hyväksi, virtsa automaattisesti huuhtelee virtsaputken pään. Jos lapsia haluaa, on PAREMPI olla käymättä suihkuttamassa spermaa ulos, paras vaan makoilla kontit pystyssä seinää vasten tai muuten polvet ylhäällä, vaikka tyyny vielä lantion alla. Se kun on tuo maan vetovoima kova seksiasioissakin.

Itse asiaan, paperia vaan sängyn viereen! Elokuvat ja televisio antavat yleensä väärän kuvan naimapuuhista, mutta eipä kuvauksissa tarvitse pyyhkiä, kun ei sitä oikeaa aktiakaan ole tapahtunut.
 
tiinatori
eikö olisi siistimpää käyttää kortsua. Se sperma vielä saa naisen alapään haisemaankin tosi pahalta. Kai se on muille miehille merkki siitä, että tavaraa käytetään, exit only.
 

Yhteistyössä