Kuuluuko teidän mielestä MINUN kutsua kavereita katsomaan uutta vauvaa jos eivät itse tule?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Meillä kohta pariviikkoinen vauva ja parit kaverit eivät ole vielä kysyneet milloin voisi vauvaa tulla katsomaan, vaikka molempien kanssa oli juuri ennen syntymää sovittu että tulevat sitten käymään kun vauva on syntynyt. Toiset ovat tod näk tulevia kummeja. Pitäisikö minun kutsua heitä vai antaa vaan olla jos eivät itse ole tulossa`? Ei ole meidän ensimmäinen, ja tietävät että vauvan kanssa on kaikki hyvin ja voisi siis sen puolesta kyllä hyvin jo tulla.

A) Sulla on hormonit varmaan hieman pinnassa.
B) Muut ihmiset ovat myös kiireisiä omassa arjessaan. Kyllä sä voit kutsua kylään. Voit laittaa tekstaria tai soittaa, että tulisitteko piristämään päivääsi ja katsomaan vauvaa. Tarjottavaa ei tarvi olla, kahvi ja ehkä keksi riittää.

onpas sinulla paljon kielioppivirheitä.

KuuluISIKO teidän mielestäNNE minun kutsua kavereitaNI katsomaan uutta vauvaaNI, jos he eivät itse tule.

Oletko käynyt peruskoulua??

Palstalla yleensä valitetaan juuri siitä, kun kaverit ovat tulossa oma-aloitteisesti ( siis ehdottaneet, että tulisivat käymään) vauvaa katsomaan, ettei yhtään kunnioiteta perheen keskinäistä aikaa ja halua rauhassa tutustua vauvaan. Ja nyt sä valitat siitä, että eivät tule oma-aloitteisesti kylään. Teki niin tai näin, se on aina jonkun mielestä väärin...

Kyllä!
Mulla on se periaate, etten mene katsomaan vauvaa ennenkuin kutsutaan, koska jotkut haluaa olla alkuajan ihan rauhassa. Itsekään en halua että meille tullaan kutsumatta sitten kun tämä vauva syntyy.

[QUOTE="hkk";23863488]onpas sinulla paljon kielioppivirheitä.
[/QUOTE]

Virke kuuluu aloittaa isolla alkukirjaimella.

Ap, ehkä sun kaverit odottavat, että pyydät heitä sitten kun sulle ja perheellesi sopii, eivätkä halua painostaa vierailujen suhteen.

Yhteistyössä