Hae Anna.fi-sivustolta

Kuumailmapallo lennot?

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Naller, 15.09.2007.

1. Naller Vierailija

Hei!
    Kellään kokemusta Helsingissä toimivista yrityksistä? Googlatessa tuli muutama, mutta mietin, että josko joku voisi suositella jotakin tiettyä yritystä. Miehelle synttärilahjaksi ajattelin. ;)

2. söltsöltsölt Vierailija

3. kuumailmapallolento Vierailija

Hämeenlinnassa on Linna-pallo tai Linnanpallo tms, Porvoossa myös joku (löytyvät varmaankin googlettamalla). Nämä ainakin hoitelevat lentoja paljon myös Helsingistä käsin, eli ei tarvitse olla helsinkiläinen yritys.

4. Kuumis-fani Vierailija

Linnan Pallo Oy lennättää pääkaupunkiseudullakin. Olen ollut heidän kyydissään 20 kertaa ja erittäin tyytyväinen. Suosittelen!

5. tiedoksi Vierailija

Ota yhteyttä Suomen kuumailmapallo yhdistykseen

6. sivusta Vierailija

7. Kuumis-fani Vierailija

http://pallo.net

8. tahtoo uudestaan Vierailija

Itse olin näiden lennolla: http://www.aerohot.fi/
    Voin vain kehua: osaavan oloisia tyyppejä, kuvioon kuului tarjottavat tarinoineen vimpan päälle. Tosi symppiksiä!

9. Pauli Kiuru Vierailija

Linnan Pallo Oy lennättää asiakkaita Helsingissä, Tampereella, Hämeenlinnassa, Lahdessa, Hyvinkäällä ja Riihimäellä. Yritys löytyy osoitteesta www.linnanpallo.fi

10. nälli Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Care Action lennätää Helsingissä luullakseni vuoden ympäri säävarauksella. www.lahjalaguuni.fi myy niille lahjakortteja.

11. kuumailmapalloilija Vierailija

Raffica Oy, Better Balloons on helsinkiläinen yhtiö. Toiminut jo vuodesta 1988.

kts. www.kuumailmapallo.com

12. vierailija Vierailija

En suosittele tätä firmaa. Todella epäammattimainen ote. Ilta päättyi panikoimiseen ja asiakkaille huutamiseen, kun laskeuduimme illan hämärässä pellolle. Jäi huono fiilis, vaikka lento oli muuten onnistunut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri