kuumetta neljättä päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Pojalla on ollut kuumetta perjantaista asti, mutta ei siis korkeaa, 38 - 38,5 korvasta mitattuna. Sitä ennen nokka vuosi vihreää räkää viikon.
Ihmettelen vaan, että onko tää normaalia kesäflunssaa, voiko kuume kestää noin kauan? Mistä tiedän ettei oo menny korviin? (ei oo ollu korvatulehduksia ennen esikoisellakaan)

Mun piti yöllä nousta hakemaan lääkkeitä kun kurkku on törkeän kipeä ja korvia särkee. Eli normaalit flunssan oireet mulla. Minä voin ottaa mömmöä kuinka pljon vaan, mutta surettaa tuo lapsi kun en voi helpottaa oloa "kunnolla".

Ihan normaalisti laps leikkii yms. vähän on väsyneempi kuin tavallisesti, enkä anna riehua.

Mulla on semmoinen periaate, että jos kuume on yli 3pv, niin käytän lääkärissä. Yleensähän se pitkittynyt kuume enteilee sitä, että tulehdus on päällä ja yleensähän se on korvissa. Korvatulehdus voi olla kivutonkin ja siksi sitä on hankala itse tietää. Eli sinuna käyttäisin lääkärissä.

meidän tytöllä oli kuumetta 8 päivää, korvasta mitattuna aina n. 38.5. kova nuha ja yskä ja monena yönä itki kun ei saanut nielaistua, niin kipeä kurkku. eli liikkeellä just tollaista tautia. me käytiin lääkärissä ja saatiin yskänlääkettä, ei muuta.

Yhteistyössä