Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Oijoi =)
Ainiin, se taisit olla sinä joka tänään huiskutteli autosta?Hetken aikaa mietin että ei hemmetti, kuka tuo on
Sit vasta tajusin
Ja nyt rupesin miettii kunnolla että kai se nyt sinä sitten olit?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Oijoi =)
Ainiin, se taisit olla sinä joka tänään huiskutteli autosta?Hetken aikaa mietin että ei hemmetti, kuka tuo on
Sit vasta tajusin
![]()
Juuh minähän se olin, huomasin että morotus tuli pienellä viiveellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Oijoi =)
Sit vasta tajusin
![]()
Juuh minähän se olin, huomasin että morotus tuli pienellä viiveellä![]()
Juu mulla nää aivot ei aina raksuta oikeaa tahtia, joten vähän kesti tuo moikkaus takaisin päin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Noh ei voi aina heti hoksatakaan.. Mein pitää treffata taas joku päivä, ettei ihan unohdeta toisiamme :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Noh ei voi aina heti hoksatakaan.. Mein pitää treffata taas joku päivä, ettei ihan unohdeta toisiamme :heart:
Juu tottakai =) :heart: Vähän jäänyt tää viestittely ja näkeminen :ashamed:
Mut eiköhän me pian treffata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Noh ei voi aina heti hoksatakaan.. Mein pitää treffata taas joku päivä, ettei ihan unohdeta toisiamme :heart:
Juu tottakai =) :heart: Vähän jäänyt tää viestittely ja näkeminen :ashamed:
Mut eiköhän me pian treffata![]()
Varmasti, koodaillaan puhelimitse tarkemmin lähiaikoina![]()