M
Miä
Vieras
Antakaas nyt modet ja kaikki muutkin niin isän kädestä
sitä neuvoa että miks mä en tonne saa kuvaa? Kertokaa kaikki neuvot mitä tyhmä voi tarvita =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Antakaas nyt modet ja kaikki muutkin niin isän kädestäsitä neuvoa että miks mä en tonne saa kuvaa? Kertokaa kaikki neuvot mitä tyhmä voi tarvita =)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:linkitä kuva aijaa.com, valitse sopiva koko!!! laita kuvaus kohtaan [ img]linkki[ /img] ilman noita välilyöntejä
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:linkitä kuva aijaa.com, valitse sopiva koko!!! laita kuvaus kohtaan [ img]linkki[ /img] ilman noita välilyöntejä
Eikö sitä saa suoraa tuolta kuvatiedostosta mitenkään?
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:miksi se pitää tehdä niin monimutkaisesti...? mä koklasin äsken itse ja onnistuin näin: lataa kuva aijaa.comiin, kopioi toiseksi ylin linkki ja liitä profiiliin kuvausosaan ja voilá, siinä se kuva on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:miksi se pitää tehdä niin monimutkaisesti...? mä koklasin äsken itse ja onnistuin näin: lataa kuva aijaa.comiin, kopioi toiseksi ylin linkki ja liitä profiiliin kuvausosaan ja voilá, siinä se kuva on![]()
Toiseksi ylin linkki??
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:miksi se pitää tehdä niin monimutkaisesti...? mä koklasin äsken itse ja onnistuin näin: lataa kuva aijaa.comiin, kopioi toiseksi ylin linkki ja liitä profiiliin kuvausosaan ja voilá, siinä se kuva on![]()
Toiseksi ylin linkki??
juu, se minkä edessä lukee BBCODE 1:
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:miksi se pitää tehdä niin monimutkaisesti...? mä koklasin äsken itse ja onnistuin näin: lataa kuva aijaa.comiin, kopioi toiseksi ylin linkki ja liitä profiiliin kuvausosaan ja voilá, siinä se kuva on![]()
Toiseksi ylin linkki??
juu, se minkä edessä lukee BBCODE 1:
=)
Kiitos ohjeistakone ei vaan nyt suostu avata aijaata...
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:LowRider, kiitos :hug: Se on kato helppoo kun sen osaa =) Nyt on kuva siellä =)