kuvakirja netistä

  • Viestiketjun aloittaja joanna10
  • Ensimmäinen viesti
Ifolor 4-never
En ole koskaan tilannut mitään Ifolorista - enkä tilaa. Syy on se, että jouduin petoksen uhriksi, sillä Ifolorin kotisivut mahdollistavat tilauksen tekemisen toisen ihmisen nimissä omaan osoitteeseensa. Minun nimelläni oli tilattu satoja valokuvauksen liittyviä tuotteita. Nimeäni ja syntymäaikaani oli käytetty tilauksessa, mutta rikoksen tekijä oli tilannut tuotteet omaan osoitteeseensa. Haastemies oli minuun yhteydessä ja sain kuulla, että minulle on haaste liittyen maksamattomiin Ifolorilta tilaamiini tuotteisiin. Siitä koko vyyhti alkoi selviämään ja nyt tätä hoidetaan rikosasiana. Asian selvittely on vienyt runsaasti rahaa, aikaa ja aiheuttanut suuria ongelmia (minun ja yritykseni luottotiedot olivat vaarassa), mutta Ifolor oli sitä mieltä, että korvaavat minulle vain 100 e :) Kaikilla muilla nettikaupoilla on mahdollisuus tarkistaa henkilöllisyys pankkitunnuksin. Ifolor haluaa vain tehdä kauppaa, viis siitä onko tilaaja se kuka väittää olevansa. Olkaa varovaisia, sama voi tapahtua teillekin.
 

Yhteistyössä