Kuvia kodeistanne ja remonteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minzu

Vieras
me ostettiin rintamamiestalo ja tarkoitus olis se nyt kevään aikana rempata "uudeksi", mutta säilyttää vanhat ovet uunit lautalattiat... Niin ja rakennetaan yläkertaan makuu/lastenhuoneet korkeaan mutta vinokattoiseen tilaan. Olis kiva saada jotain inspiroivia kuvia ja ideoita TAVALLISISTA mutta kodikkaista kodeista muualtaki ku sisustuslehdistä kun ne tuntuu niin utopistisilta saavuttaa...

Hitto, mulla on kuvia vain sivu-ullakoiden avausvaiheista.
Meillä avattu sivu-ullakot ja ne matalat päädyt jätetty lasten sängyille. Me jätettiin näkyviin "vanhat" eli uudet palkit, niinkuin poikkipalkit ja otettiin niistä paloja pois.

Paljonko teillä korkeus siellä ihan matalimmassa päässä? meillä nimittäin vain juuri sen verran, että itserakennettu hyllykkö mahtui sinne.
Meidän oma sänkymme on "futon tyyppinen" ratkaisu. 4 kpl 2"8 lautoja poikittain pystysuunnassa ja päällä vaneri, joka jää n. 15 cm patjan laidoista ulos. Se petsattuna.

meillä on puol metriä matalimmillaan katto. meilläkin jää palkit näkyville mutta mitä tarkoitit sillä että otitte niistä paloja pois? me ollaan ehkä ajateltu petsata uudet palkit tummemmiks... Oon joteski mielikuvitukseton... Ai ootte oikee tehny itse sängyn. Olis kyllä tosi kiva nähdä tostakin sun kuvailusta kuvia...