Onko kaikilla sektioarpi (vaakaviilto) karvoituksen seassa. Minulla on selvästi yläpuolella. Jää silti helposti piiloon esim bikineissä. Arpi vaan näkyy aika selvästi, kun ei ole mitään "suojaa".
[QUOTE="Liisa";23800296]Onko kaikilla sektioarpi (vaakaviilto) karvoituksen seassa. Minulla on selvästi yläpuolella. Jää silti helposti piiloon esim bikineissä. Arpi vaan näkyy aika selvästi, kun ei ole mitään "suojaa".[/QUOTE]
Mun arpi on karvoituksen yläpuolella, vaakaan tehty siis. Nyt reilu vuosi sektiosta, ja arpi on vielä punakka, mutta vaalenee koko ajan. Puolisen vuotta oli kipuja, ei toki päivittäin mutta välillä vihloi aika paljonkin. Toipuminen oli muutenkin mulla aika hidasta, säärkylääkkeitä söin monta viikkoa. Kaikista kamalinta oli se vatsan tunnottomuus, siis iho oli kauttaaltaan arka mutta ei kuitenkaan tuntenut kunnolla kosketusta. Onneksi meni ohi..
Mulle ei onneksi tule vahvaa arpikudosta, joten vuosien päästä tuota tuskin huomaa. Ja jää tosiaan alushousujen alle piiloon vaikka käytänkin suht. matalia malleja. Kuvaa en kyllä kehtaa laittaa