Kuvio-/värilliset harsot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puklurätti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puklurätti

Vieras
Mistähän mahtaa saada tilattua halvimmalla kuvioituja tai värillisiä harsoja? Mahtaako laaduissa olla paljon eroja? Niin ja onko joku verkkoputiikki mistä ei kannattaisi tilata? Kokemuksia?

Mä tilasin ison satsin Ebaysta. Tosin ne oli pienempiä kuin nämä meidän "äitiyspakkausharsot". Oikeastaan koko on ihan sopiva mulle (siis tulevalle vauvalle...), kun puklurättinä tai pikku pyyhkeenä mä niitä käytänkin. Mä tilasin tän paketin Usasta. Englannissa olisi ollut myytävänä noita isompiakin, mutta myyjä ei halunnut postittaa ulkomaille. Usan Ebayssa ne oli kangasvaippanimikkeellä ja harsot oli sellaisia "kaksinkertaisia", joista siis saisi kätevästi taiteltua niitä vaippojakin. Mä kun en ole kestovaippamamma, meillä en menee pikku pyyhkeinä ja puklurätteinä.

Alkuperäinen kirjoittaja iiks:
Kärkkäisellä on kauniita harsoja halvalla

Kävitkö Ylivieskassa vai Oulussa? Niin no valikoima saattaa olla sama molemmissa paikoissa. Oliko ne kuviollisia vai yksivärisiä? Muistatko hintaa? Mä kun vielä haluaisin muutaman sellaisen isomman harson...

värillisiä harsoja esim. Ihmemaahan -nimisestä nettikaupasta, heillä ei tule postimaksuja lisäksi

ja täältä löytyy vaikka mitä kuvioharsoja

http://riemuli.fi/catalog/index.php?cPath=45_36
postimaksu loppusumman mukaan

luotettavia kauppoja kumpikin

Yhteistyössä