Kyl huomaa nahasta et on tullu taas kuivat kelit! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tästä se taas alkaa se puolen vuoden kuivuuskärsimys. Ilmat ku menee kuivaks ja kylmäks ni meikäläiseltä lähtee nahka. No ei ny kokonaan mut mun iho ei vaan kestä näitä kelejä. Kuivaa ihan korpuksi ja etenki jalkoihin tulee sellasia kuivia länttejä mitkä menee ihan verille |O|O|O|O

Sataa rasvaa saa läträtä litratolkulla eikä itteensä uskalla pestäkään muuta ku perusvoiteella. Kesällä on niin kiva ku ei tarvii mitää rasvoja, syksyllä ja talvella ei pysty elämään ilman rasvoja..

Että apteekkireissua pukkaa taas..:headwall:

Näin on näreet. Kaivoin ilmankostuttimen naftaliinista kun alkoi mittari näyttää sisäilman kosteudeksi 29.... (Normaali on välillä 40-60). Mulla ja lapsilla halkeilee rystyset ja käsien selkämykset. Auttavaa voidetta etsitään neljättä vuotta...

Sama ongelma. Muutun taas saharan autiomaaksi ja ukko saa öljytä minua vauvaöljyllä aamusta iltaan...

Jepjep, ihanaa hommaa.. Mua ärsyttää koko rasvailu mutta pakkohan se on, ei sitä kutinaa kestä.

Onneks mulle viime talvena, itseasiassa just palstalla :D vinkattiin tosi hyvästä voiteesta. Sellanen ku Locobase Repair, taivaan lahja meikäläiselle!

Sama täällä ja näyttää pojallanikin olevan samaa vikaa. Kämmenselät kohta nahattomat kun tuo vielä tykkää peseskellä käsiään tosi usein.

[QUOTE="vieras";22246829]Näin on näreet. Kaivoin ilmankostuttimen naftaliinista kun alkoi mittari näyttää sisäilman kosteudeksi 29.... (Normaali on välillä 40-60). Mulla ja lapsilla halkeilee rystyset ja käsien selkämykset. Auttavaa voidetta etsitään neljättä vuotta...[/QUOTE]

Hei koitas tota Locobase Repairia! Sitä saa ihan pikkasessa tuubissakin ni voi testaa. Todella hyvää voidetta. Mä ku illalla laitan jalkoihin niin vielä seuraavana iltana ku meen suihkuun niin jalat tuntuu ihan siltä ku ois vasta rasvannu, se pitää kosteuden niin hyvin. Normistihan mul ois ihan korppuna jo paikat.

Voi ei :( Mulla sentään kesä armahtaa..

Mulla on jonku sortin atooppinen hässäkkä ja lantti-ihottuma, se on tosi ilkee. Noi läiskät kutisee NIIN paljon :kieh: Vahvaa kortisonia vaan mutta ku sitäkää ei viittis jatkuvasti käyttää..

Kokeile Miniderm nimistä perusvoidetta. Avénen cold cream toimii myös, rikkoutuneelle iholle avéne cicalfate.

Sama vika. Syksyllä alkaa aukeilla rystyset ja kuivua iho muutenkin. Käsiä pitää rasvatj koko ajan, vartalolle riittää kerran päivässä. Kesällä ei tarvi laittaa rasvaa kuin kasvoille.

mulla ei oo noin paha, mutta äskenkin naamaa kiristi niin, että hain poskiini dermosil Extraa. Eli sitä mikä on tarkoitettu halkeileviin kantapäihin yms.

Tää muuten pahenee kun akka vanhenee...

tiedän tunteen :hug: aina syksyisin tämä meikäläisen atopia villiintyy ja nyt on sitten vielä sormiin ilmestynyt kuivia, kipeitä vereslihalla olevia laikkuja joista en tiedä mitä ovat :( kantapäät raastavat sukat rikki ja yöt menevät leppoisasti raapiessa.. yritän sinnitellä rasvojen avulla, mutta kohta on kyllä mentävä pyytäämään lähetettä valohoitoon.. ja jotain tehokasta tököttiä näihin käsiin!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä