Kyl mä joskus mietin, että sais olla huutiksessa paskaosasto erikseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ja miks ei vois laittaa yhteen pakettiin kaikki ne tahraiset ja nuhruiset vaatteet? Otsikko tyyliin "hiekkalaatikkovaatteita HALVALLA". Näin ollen tietäs heti että on juuri siihen käyttöön sopivat..

Mä eilen (vai toissapäivänä ..emmää muista) selasin huvikseni poikien vaatepaketteja. Osui sitten het alkuunsa pari semmosta vastaan, jossa lähes joka vaatteessa oli reikä tai sauma ratki tms.

Jäi siihen mun selailut. Kuka myy rikkinäisiä vaatteita? Tai paremmin, kuka niitä ostaa???

(p.s. Hintaa näillä risojen vaatteiden paketeilla oli kuitenkin laitettu lähemmäs parikymppiä eikä vaatteita niin tuhottoman montaa ollut. Koko 74 eli ei tarttee hiekkisvaatetta).

Herrajumala mitä kamaa. Tuo ihminen ei kyllä osaa pestä vaatteita yhtään, jos joka vaate on täynnä tahroja. Ei lastenvaatteisiin nyt niin paljon pinty - joku yksittäinen meilläkin on likaantunut, mutta..

Rättikamasta on 15euroakin ihan hirveä hinta. Kuinkahan paljon hän kuvittelee, että ihmiset kilvan huutavat näitä, jos hän pistäisi vaikka lisää reikää ja tahraa pakettiin :)