Kyl mä olen ilkeä ihminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
..ja vieläpä näin joulun alla. :(

Ei vaan voi sille mitään,että harmittaa tää meidän perheen ainainen tilanne.
Koskaan kaikki sisarukset ei voi olla väleissä keskenään ja jos ovat niin sitten jollain on äitiä kohtaan jotain hampaan kolossa ja kaikkien muidenkin pitäisi olla pitämättä yhteyttä jne...

Tänä jouluna mä en sitten menekkään käymään äidilläni,koska veljeni on siellä uuden avokkinsa kanssa sekä avokin kolmen lapsen.
Mun äiti passaa niitä sen mustalaisakan lapsia siellä enemmin,ku edes tulis joulun alla tervehtimään omia lapsenlapsiaan...

Muuten voisinkin mennä käymään äidilläni lasteni kanssa,mutta mun puoliso ei ole tervetullut,koska äitini mielestä olen valinnut väärin..
Enkä jaksa kuunnella veljeni pään aukomista ja katsella sitä sen ja naisystävänsä oksettavaa teeskentelyä siitä kuinka kaikki on hyvin...
Ja tiedän,ettei kaikki ole hyvin koska tää nainen avautui mulle hänen ja veljeni väleistä ja ongelmista juuri ennen välien katkeamista.

Jotenkin oli niin odotettavissa,etteivät he tee kotona mitään julun eteen..vaan luimivat toisten nurkissa kuten aina silloinkin,kun heillä on rahat tiukilla tai pitää muuten vaan päästä helpolla.

Anteeksi purkautuminen..ehkä tää autto pääsee noista ajatuksista ja khta on taas hyvä joulumieli näitten ajatusten tilalla.

Älä välitä noista tuntemuksista, vaan vietä ihana joulu rakkaittesi kanssa, niiden, joiden kanssa sen haluatkin tehdä! Niinhän se vain on, että valitettavasti sukuaan ei voi valita, mutta onneksi ystävät ja rakastettunsa voi.. Kaikesta huolimatta, joulumieltä ja ihanaa jolua<3

Mä olen pyytänyt monena päivänä käymään...
Heillä oli juuri muutto ja ajattelin,että on paikkoja laitettavana,ettei ehdi,mutta nyt sain tietää että äitini ei ole tullut käymään koska hänellä on ollut vieraita jotka jäävät joulun yli.

Olisi ollut ihan kiva,että olisi sanonut suoraan,että ei siitä viitti minnekkään lähteä,kun on vieraita..
Sen sijaan sanonut joka kerta..voisin huomenna tulla piipahtaa,no jos huomenna,katsotaan illemmalla..huoh..

Nyt kyllä en aamulla aio olla kyttäämässä tuleeko vaiko ei. :(
Lähden viemään isäni haudalle kynttilän ja elän aaton sillä suunnitelmalla joka on tehty miehen kanssa,ettei sit huomata,et on turhaa ooteltu.

[QUOTE="eee";25287781]Mustalaisakka? Onko veljesi oikeasti parisuhteessa romanin kanssa?[/QUOTE]

Puolimustalainen se kait on..

Muutenkin olen pyytänyt veljeäni ja tätä hänen naistaan palauttamaan meiltä lainaamiaan tavaroita välirikon jälkeen,kun äitini luona ahkeraan käyvät,mutta turhaan. :(

[QUOTE="poks";25287832]No joo, epäreilua, mutta mitä HEMMETIN väliä sillä on onko se mustalaisakka vai ei?
Tai puolimustalainene edes? Kertokaa nyt kerrankin MITÄ VÄLIÄ?[/QUOTE]

Huoh eipä kai mitään...jhan sanoin et pyörii kiukkuset ajatukset päässä..
ja hyvinpä noilla mustalaisilla on tapana et lainatut muuttuu omiks ja velat saataviks...
Tässä se taas nähtiin.
Ja juu tiiän et oon ilkeä..Nyt vaan kismittää ja oli jonnekkin pakko purkaa..
Kohta se on pois taas.

No mun mielestä et ole ilkeä. Todella sääli ja harmi että sulla ei ole hyvät välit perheesi kanssa, mutta aina sille ei itse voi mitään. En voi kuvitellakkaan millaista on olla riidoissa oman äidin kanssa, itselläni on niin ihanat välit ollut aina oman äidin kanssa. Mutta yritä unohtaa riidat ja nauttia joulusta muiden läheistesi kanssa :) hyvää joulua!

[QUOTE="vieras";25287868]No mun mielestä et ole ilkeä. Todella sääli ja harmi että sulla ei ole hyvät välit perheesi kanssa, mutta aina sille ei itse voi mitään. En voi kuvitellakkaan millaista on olla riidoissa oman äidin kanssa, itselläni on niin ihanat välit ollut aina oman äidin kanssa. Mutta yritä unohtaa riidat ja nauttia joulusta muiden läheistesi kanssa :) hyvää joulua![/QUOTE]

En mä ole riidoissa äitini kanssa.
En mä halua enkä jaksa..en vaan jää oottelee..
Kyl on varmaan äidilläkin vaikeaa,kun lapset riitelee keskenään...
Alko vaan kiukuttaa ettei aikuiset ihmiset voi puhua rehellisesti asioista niien oikeillä nimillä..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25287879:
En mä ole riidoissa äitini kanssa.
En mä halua enkä jaksa..en vaan jää oottelee..
Kyl on varmaan äidilläkin vaikeaa,kun lapset riitelee keskenään...
Alko vaan kiukuttaa ettei aikuiset ihmiset voi puhua rehellisesti asioista niien oikeillä nimillä..

Aijjaa, no hyvä niin. Kuulosti vaan siltä kun äitisi ei hyväksy puolisoasi ja muuta. Se kuulostaa melko kurjalta.

Ei me aikuisetkaan osata aina käyttäytyä. Täytyy vaan itse yrittää käyttäytyä. Ja jos se ei auta niin sitten ottaa vähän etäisyyttä ettei märehdi asiaa koko joulun jne.

[QUOTE="vieras";25287900]Aijjaa, no hyvä niin. Kuulosti vaan siltä kun äitisi ei hyväksy puolisoasi ja muuta. Se kuulostaa melko kurjalta.

Ei me aikuisetkaan osata aina käyttäytyä. Täytyy vaan itse yrittää käyttäytyä. Ja jos se ei auta niin sitten ottaa vähän etäisyyttä ettei märehdi asiaa koko joulun jne.[/QUOTE]

Noo mä olen ottanut asian niin,että itselleni mä miehen valitsen en äidilleni.
Enkä oi kenenkään mielipidettä muuttaa..jokaisella omiin ajatuksiin ja mielipiteisiin oikeus.
Ja siksi täällä avauduin,etten sano äidille pahasti tai edes veljelleni..kun en jaksa enkä halua riidellä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25287910:
Noo mä olen ottanut asian niin,että itselleni mä miehen valitsen en äidilleni.
Enkä oi kenenkään mielipidettä muuttaa..jokaisella omiin ajatuksiin ja mielipiteisiin oikeus.
Ja siksi täällä avauduin,etten sano äidille pahasti tai edes veljelleni..kun en jaksa enkä halua riidellä. :)

Tottakai valitset miehen itsellesi etkä äidillesi. En tietenkään tiedä yhtään mitään sinusta enkä miehestäsi, mutta ei ole kovin tavallista ja hyvätapaista tuomita oman lapsen kumppania, sulkemalla hänet pois esim. perhetapahtumista. Mutta ehkä hänellä on siihen syy, mitä me täällä palstalla emme tiedä ja se siitä.

Hyvä niin, tää on ihan hyvä tapa purkaa.

[QUOTE="vieras";25287926]Tottakai valitset miehen itsellesi etkä äidillesi. En tietenkään tiedä yhtään mitään sinusta enkä miehestäsi, mutta ei ole kovin tavallista ja hyvätapaista tuomita oman lapsen kumppania, sulkemalla hänet pois esim. perhetapahtumista. Mutta ehkä hänellä on siihen syy, mitä me täällä palstalla emme tiedä ja se siitä.

Hyvä niin, tää on ihan hyvä tapa purkaa.[/QUOTE]

No oltiin erossa jokin aika kumppanini kanssa ja mua "piiritti" eräs mies,joka olisi ollut enemmän mun äidin mieleen..
Olis ollut hienot autot ja rahaa..
Mulle noi asiat on sivuseikkoja..
Rahalla,kun ei rakkautta saa...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25287937:
No oltiin erossa jokin aika kumppanini kanssa ja mua "piiritti" eräs mies,joka olisi ollut enemmän mun äidin mieleen..

Ahaa. No olet varmasti valinnut oikein, ehkäpä äitikin sen jonain päivänä ymmärtää. Raha ei tuo rakkautta eikä onnea. Toki helpottaa monia, vähäpätöisempiä, asioita :P

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25287937:

ihme kitinää huohhhhhhh.

Ainahan tunnut olevan riidoissa jonkun kanssa, ellei se ole exäsi niin sitten veljesi, siskosi, kaverisi, äitisi, "miehesi" (eli siis sen 17v poikaystäväsi) jne.
Ettei vaan nyt olisi niin että se kaikki riitely johtuukin sinusta??!! Eihän kukaan normaalisti käyttäytyvä ihminen ole koko ajan riidoissa jonkun kanssa!!

[QUOTE="vieras";25533381]Ainahan tunnut olevan riidoissa jonkun kanssa, ellei se ole exäsi niin sitten veljesi, siskosi, kaverisi, äitisi, "miehesi" (eli siis sen 17v poikaystäväsi) jne.
Ettei vaan nyt olisi niin että se kaikki riitely johtuukin sinusta??!! Eihän kukaan normaalisti käyttäytyvä ihminen ole koko ajan riidoissa jonkun kanssa!![/QUOTE]

Kannattaisi varmaan tarkistaa faktat ennen,kuin puhuu asioista. :)

Hyvä,et jollain riittää mielenkiintoa nostella näit mun vanhoja ketjuja.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25287768:
Tänä jouluna mä en sitten menekkään käymään äidilläni,koska veljeni on siellä uuden avokkinsa kanssa sekä avokin kolmen lapsen. Mun äiti passaa niitä sen mustalaisakan lapsia siellä enemmin,ku edes tulis joulun alla tervehtimään omia lapsenlapsiaan...
No sinä se ainakin teet kaikkesi haikailemiesi "välien" eteen.

[QUOTE="vieras";25533461]No sinä se ainakin teet kaikkesi haikailemiesi "välien" eteen.[/QUOTE]

Sepä hyvä,että sä tiedät mitä mä haikailen ja mitä mä yritän. :)
Sä,kun tunnut tietävän mut ja mun asiat niin kovin hyvin ja sanottavaakin tuntuisi olevan..Oleppas hyvä ja tule naamatusten kertomaan asiasi.. :D
Lapsellista ja naurettavaa huudella harmaana täällä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25533546:
Sepä hyvä,että sä tiedät mitä mä haikailen ja mitä mä yritän. :)
Sä,kun tunnut tietävän mut ja mun asiat niin kovin hyvin ja sanottavaakin tuntuisi olevan..Oleppas hyvä ja tule naamatusten kertomaan asiasi.. :D
Lapsellista ja naurettavaa huudella harmaana täällä. ;)
:D