Kyl mää vaan ikävöin imuria.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Uskotteko, että mulle on kohta ihan sama millasen imurin saan, kunhan se vaan imee.
Mä olen viikon ollut ilman imuria, eikä olla saatu päätettyä, mikä imuri ostetaan hajonneen tilalle.
Ja tässä huushollissa, missä asuu viisi ihmistä ja kaksi isohkoa koiraa, se imurittomuus muuten näkyy, vaikka miten lakaisee ja moppaa lattioita.

Mä jouduin elämään vastaavassa tilanteessa 2 viikkoa ilman imuria ja vaikka ei ollu kuin kaks aikuista silloin, appiukko tuli käymään ja sanoi, että kyllä teidän kohta pitäs se imuri jo ehdottomasti saada... :whistle:

meillä kans meni imuri kodinkone taivaaseen, ja sain kans vast parin viikon pääst uuden.. ja oikeesti, tuntu älyttömältä siivota ilman sitä.. :) me tosin päädyttiin halvempaan, koska kerran olen ostanut kalliin pussittoman imurin mikä hajos käsiin, heti kun takuu umpeutui.. :(

nyt meillä kuolonkorinat päästi pesukone......... :mad: prk!!! tosin oonkin haaveillu pesutornista, joten sinällään aika hyvään rakoon.. :) tosin täytyy vaan sietää pyykkivuoren kohoamista... :(

Yhteistyössä