Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Jotain äksöniä tännekki :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Jotain äksöniä tännekki :wave:
tuu tuonne seksiä ex:n kanssa ketjuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:taidan lähtee baariin... :/
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja +0+:Mua oksettaa. :x
mikä?
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:Hitto että oli ärsyttäviä pentuja lähikaupassa!!! |O |O
Pitäkää perkele penskanne kurissa tai ajan niitten yli ostoskärryillä.
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:Hitto että oli ärsyttäviä pentuja lähikaupassa!!! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:taidan lähtee baariin... :/
No nytkö aletaan moralisoimaan ku sunnuntaina baariin menossa?![]()
Vai onks se nykyää iha normi päivä baarii lähtee?
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:Hitto että oli ärsyttäviä pentuja lähikaupassa!!! |O |O
Et uskalla kuitenkaan...joten turha uhooEnskerrallakin kiltisti vaan kiroot mielessäs ja sit tuut palstalle itkemään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:taidan lähtee baariin... :/
No nytkö aletaan moralisoimaan ku sunnuntaina baariin menossa?![]()
Vai onks se nykyää iha normi päivä baarii lähtee?
ei se viikonpäivä siihen vaikuta vaan se että millon mulla on vapaata ...
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no,tää ei oo mielipide mut mä oon ihastunu :heart: :heart: :saint: kiitos,oli pakko saada jakaa tää tieto teidän kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja +0+0:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no,tää ei oo mielipide mut mä oon ihastunu :heart: :heart: :saint: kiitos,oli pakko saada jakaa tää tieto teidän kanssa![]()
Oih, keneen? :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja +0+0:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no,tää ei oo mielipide mut mä oon ihastunu :heart: :heart: :saint: kiitos,oli pakko saada jakaa tää tieto teidän kanssa![]()
Oih, keneen? :heart: :heart:
yhteen ihanaan mieheen:xmas: ja kaikista parasta,et saa vastakaikua :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja +0+0:Oi tota tunnetta, kun mahan pohjassa nippailee:heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Jos kaikki on energiaa tai tyhjyyttä molekyylien välissä, miksi varpaalle putoava vasara kuitenkin tekee kipeää?siis vaikka se suurimmaksi osaksi on tyhjää...