Tuota tankkaus reissu ei menny niinkuin piti
Ekana menin yhelle tankkaus pisteelle ja katoin et siin on yks auto ja toisel pisteel skuutteri, nooh ajoin sit sen skuutterin perään ja odotin, kunnes se lähti ja tajusin olevani väärällä puolella..siinä sitten kävin peruuttelemaan ja samassa huomasin tankkaus pisteen olevan joka puolelta täynnä
menin vähän reunempaa ja katsoin parhaaksi poistua paikalta.. Siirryin seuraavaan paikkaan, missä en ole koskaan ennen tankannut, shelli nimittäin. Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes yritin saada ainetta tankkiin, yritin ja yritin..laitoin pistoolii takas paikalle ja pois, mut kone vaan huutaa ja sit hokasin, tuos on joku nappi ja kas sitä ainetta alko tulemaan tankkiin :snotty: olin kyl vähällä mennä kysymään apua, kun 2min on aika vähän aikaa alottaa tankkaus kun tulee paniikki
Joskus on käynyt minulle myös niin, että se pistooli vaan pätki ja pätki ni joku mies oli siinä vieressä tankkaamassa ja kuunteli kun marmatin kovaan ääneen niin hän tuli siihen, laitto pistoolin tankkiin, lukon päälle ja sano, kas noin olkaa hyvä
ja hymyili levästi.. hmmm.. blondi juu olen 
Joskus on käynyt minulle myös niin, että se pistooli vaan pätki ja pätki ni joku mies oli siinä vieressä tankkaamassa ja kuunteli kun marmatin kovaan ääneen niin hän tuli siihen, laitto pistoolin tankkiin, lukon päälle ja sano, kas noin olkaa hyvä