Kyl on ollu taas sivullisilla hauskaa, kun katsoo miun törttöilyitä :D no joo aika turhis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepzutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hepzutin

Jäsen
21.03.2007
798
1
16
Tuota tankkaus reissu ei menny niinkuin piti :D Ekana menin yhelle tankkaus pisteelle ja katoin et siin on yks auto ja toisel pisteel skuutteri, nooh ajoin sit sen skuutterin perään ja odotin, kunnes se lähti ja tajusin olevani väärällä puolella..siinä sitten kävin peruuttelemaan ja samassa huomasin tankkaus pisteen olevan joka puolelta täynnä :D menin vähän reunempaa ja katsoin parhaaksi poistua paikalta.. Siirryin seuraavaan paikkaan, missä en ole koskaan ennen tankannut, shelli nimittäin. Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes yritin saada ainetta tankkiin, yritin ja yritin..laitoin pistoolii takas paikalle ja pois, mut kone vaan huutaa ja sit hokasin, tuos on joku nappi ja kas sitä ainetta alko tulemaan tankkiin :snotty: olin kyl vähällä mennä kysymään apua, kun 2min on aika vähän aikaa alottaa tankkaus kun tulee paniikki :D
Joskus on käynyt minulle myös niin, että se pistooli vaan pätki ja pätki ni joku mies oli siinä vieressä tankkaamassa ja kuunteli kun marmatin kovaan ääneen niin hän tuli siihen, laitto pistoolin tankkiin, lukon päälle ja sano, kas noin olkaa hyvä :) ja hymyili levästi.. hmmm.. blondi juu olen :D

Itse en muista koska viimeksi olisin tankannut.Mies hoitaa sen puolen.Varmaan joskus ennen tuota miestä,öö 10v sitten...Ja se tankkaaminen oli jotenkin kivaa.Ainakin silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
:laugh:

Vaikka mulla ei ole lupa nauraa kenenkään tankkaustörttöilyille, sillä olen ainoa, jonka tiedän saaneen jännetuppitulehduksen vain tankkaamisesta... :whistle: Joo, blondi täälläkin. Ja ekaa kertaa (silloin) tankkaamassa. B)

:o :laugh: Kuin sä onnistuit?? Mä sain saman vaivan viulun soitosta, tosin harjoittelin parhaillaan 4-6h/pv 7pv viikossa, joten sen vielä ymmärrän, mutta että tankkauksesta...... :laugh:

Minäkin muuten välillä ihmettele, kun joillakin bensa-asemilla pistooli pätkii. Pitää ikään kuin painaa "ei täysillä" sitä liipasinta. Minussako vika?

Minä tankkasin kerran jerrykanisteriin venebensaa. Mieheni oli pyytänyt 20 litraa. Ihmettelin, kuinka se nopeasti täytyyi ja oli kevyt. Ja laskukin oli todella pieni, mutta se oli matalaoktaanisinta. Mökille päsätyäni todetiin, että olin saanut kanisteriin noin 2 litraa...

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Minäkin muuten välillä ihmettele, kun joillakin bensa-asemilla pistooli pätkii. Pitää ikään kuin painaa "ei täysillä" sitä liipasinta. Minussako vika?

Jos se pistooli pitää olla jossain tietyssä asennossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Vilivet:
Mä olen kertakaikkisen onneton tankkaaja :ashamed: :ashamed: ...Ekalla kerralla kun tankkasin, onnistuin tankkausken lisäksi puhkomaan auton renkaan ja kadottamaan pankkikortin :laugh: .

NO HUH HUH...MILLÄ IHMEELLÄ SAIT RENKAAN PUHKI? :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
:laugh:

Vaikka mulla ei ole lupa nauraa kenenkään tankkaustörttöilyille, sillä olen ainoa, jonka tiedän saaneen jännetuppitulehduksen vain tankkaamisesta... :whistle: Joo, blondi täälläkin. Ja ekaa kertaa (silloin) tankkaamassa. B)

:o :laugh: Kuin sä onnistuit?? Mä sain saman vaivan viulun soitosta, tosin harjoittelin parhaillaan 4-6h/pv 7pv viikossa, joten sen vielä ymmärrän, mutta että tankkauksesta...... :laugh:

:saint: :saint: :saint: Heikot(ko?? ;) ) ranteet ja rikkinäinen se "pistooli" osa, millä sitkeesti täytin koko tankin (ihan tyhjästä täyteen asti. ....piti tosiaan vekslata, että sain sieltä tavaraa tulemaan eikä aivot riittäny raksuttamaan, että hommassa on jotain vikaa....).

mä olen ajanut ensin väärälle puolelle missä auton bensaluukku on ja sen jälkeen vaihtanut tankkauspuolta jälleen auto väärin päin,sit mä lähdin kun nolotti. Seuraavalla asemalla jätin auton oikein päin,mutta niin kauas,etten ylettynyt sen pirskutin pistoolin kanssa autolle asti...

Sillon kun me oltiin aika vasta vaihdetu edellinen auto tuohon volvoon, niin menin muka tankkaamaan sitä, niin (volvokuskit tietää... ) huomasin vasta siellä bensiksellä, että se bensatankin korkki lähtee vaan avaimella auki. Enkä mä älynny että, mihin suuntaan sitä piti pyörittää... Ja pyörittelin aikani sitä auku, mutta kun ei se auennu, niin lähdin sitten tankkaamattomalla autolla kotiin, ja sovittiin miehen kans, että se hoitaa jatkossa tankkaamisen...

Alkuperäinen kirjoittaja jossup80:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilivet:
Mä olen kertakaikkisen onneton tankkaaja :ashamed: :ashamed: ...Ekalla kerralla kun tankkasin, onnistuin tankkausken lisäksi puhkomaan auton renkaan ja kadottamaan pankkikortin :laugh: .

NO HUH HUH...MILLÄ IHMEELLÄ SAIT RENKAAN PUHKI? :laugh: :laugh: :laugh:

Oho, huomeasin vasta nyt =) ..Pitkä juttu: Mut menin siis ensimmäistä kertaa tankkaamaan. Sain kun sainkin luukun auki ja tankattua. Lähdin ajelemaan kauppaa kohti, kunnes yhtäkkiä aloin miettimään pankkikorttiani kun en laittanut sitä siellä kukkaroon. Noh, pysähdyin ja aloin hädissäni hakemaan sitä. Ei missään! Palasin tosi kovin autolla sinne bensa-asemalle, ja juoksin siellä tankkavan nuoren miehen luo kysymään onko nähnyt korttia. Ei ollut. Mutta jonkun ajan päästä (etsin turvaistuimien alta autossa yms.) se jätkä oli löytänyt mun kortin lumisohjosta.
Noh, kiitin kovasti ja lähdin ajelemaan.
Menin sellaisen tunnelin läpi missä aloin ihmettelemään auton outoa ääntä. Soitin miehelle ja se tietty heti alkoi maalamaan mulle painajaisia että olen tankannut dieseliä. Ajoin vaan, ja ihmettelin edelleen outoa ääntä. Parille bussipysäkillekin pysähdyin kuulostelemaan. Noh, ajettuani monia monia kilometrejä pysähdyin taas pysäkille ja menin autosta ulos tutkailemaan. Rengas puhki! Ei kun soitto miehelle :ashamed: :ashamed: ... Joku ruuvi oli mennyt renkaaseen :kieh: .
olipas pitkä juttu, mutta tosi :ashamed: . Tapastui muistaakseni tammikuussa. Sen jälkeen olen uskaltautunut kolme kertaa tankille :D

No mie kans olin kerran siskolikan kans liikenteessä ja mentiin sit tankille niin eikös bensaluukku sattunut tietty väärälle puolelle. No eiku peruuttamaan ja vekslaimemaan niin kuinka ollakkaan taas oli väärällä puolella.
Sit olin kerran miehen autolla liikenteessä ja unohdin pois lähtiessä bensatankin korkin peräluukun päälle ja ajaa huruuttelin hyvän matkaa bensatankin luukku auki. Ihme kyllä korkki pysyi matkassa.

Joo.. mä kerran tankkasin tyytyväisenä ja kattelin kaikkee muuta kunnes huomasin, että en ollut laittanut pistoolia ihan tarpeeksi syvälle js se oli koko ajan suihkinu vähän ulos, siinä auton alla oli sitten pikkanen lammikko, piti vielä kilttinä tyttönä käydä myyjäpojalle ilmottamassa, että sotkin niitten pihaa, että josko viitsis siivoo mun jäljet, kun löytänyt sitä turvetta mistään.
Onneks nekin oli yhtä fiksuja, kun ne rupes urakalla miettimään, että mitähän sille pitäis tehdä, ja onko meillä jotain ainetta siihen, jätin ne pähkäilemään ja livistin :saint:

Mun äiti on kertonut, että ekaa kertaa kun oli tankkaamassa, niin oli kohteliaana tyttönä antanut pistoolin seuraavana olevalle setälle suoraan käteen :headwall: :headwall:
Onneksi oli kiltti setä ja opasti eukkoa, että pistooli pitää käyttää telineessään, niin ei tarvitse maksaa molempien bensoja :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:

Ei ole vika sinussa vaan auton tankki on suunniteltu turvallisuussyistä siten ettei sinne saa pistää sitä tankkauspistoolia liian syvälle.

Yhteistyössä