Kylkiinpistäminen -raskausoire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvahaave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvahaave

Vieras
Testi on tehtynä, mutta tulos oli niin epäselvä, että täytyy tehdä huomenna uusi.

Tässä taustatietoja: Kierto säännöllinen, 28-30 päivää. Nyt menossa kp31. Kp 23-25 tuli pientä ruskeaa tuhrua (luulin jo menkkojen alkavan), mutta sitä tuli todella vähän (lähinnä pyyhittäessä) ja oli ruskeaa/v.punaista, ei veristä. Tällaista minulla ei koskaan aiemmin ole ollut. Menkat on minulla todella runsaat.

Nyt siis testi tehtynä, sain clearbluehun plussan tarkistusajan umpeuduttua. Toisin tarkistusviivakin tuli vasta ajan umpeuduttua. RFSU:n testi, joka ei ole niin herkkä, näyttää päiväpissasta negaa/haamujenhaamua.

Menkoista ei kuitenkaan ole tietoakaan ja minua pistelee kylkiin. Siis sillä tavalla, kun joskus pistää mahaan, jos kävelee/juoksee liian lujaa. Nyt vaan pistää tuonne kylkiluiden alle. Onko jollakin ollut tällaista raskausoiretta?

Olen kyllä tietoinen siitä, että oireet ovat erilaisia. Tiedän myös sen, että varmuuden saa tekemällä testin. Halusin kuitenkin kysellä, että onko kellään ollut tällaista. Vauvaa on odotettu kauan, lapsettomuustutkimuksiin ollan menossa, joten ei ehkä ole ihme, että tällainen tilanne sekoittaa pään ja saa kaipaamaan vertaistukea. Miksi ihmisten täytyy olla toisille aina niin inhottavia. Keneltä se on pois, että minä täällä tällaista kyselen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kyllä tietoinen siitä, että oireet ovat erilaisia. Tiedän myös sen, että varmuuden saa tekemällä testin. Halusin kuitenkin kysellä, että onko kellään ollut tällaista. Vauvaa on odotettu kauan, lapsettomuustutkimuksiin ollan menossa, joten ei ehkä ole ihme, että tällainen tilanne sekoittaa pään ja saa kaipaamaan vertaistukea. Miksi ihmisten täytyy olla toisille aina niin inhottavia. Keneltä se on pois, että minä täällä tällaista kyselen?

:hug: Toivottavasti onnellinen odotus alkaa pian! (jos ei vielä ole alkanut.)