kyllä jäi kyläpaikassa leipumukset syömättä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi oksetus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi oksetus

Vieras
menin kahville ystävälleni ja tämän kolme lasta olivat leipomassa vuoden viimeiset joulutortut.. ystäväni hehkutti, että saadaan torttukahvit.
juttelimme siinä keittiössä ja kun katsoin lasten leipomista, olin kyllä :x
yksi lapsista ryyskytti nenää koko ajan, toinen nuoli niitä raakoja torttuja ja kaikilta roiskui sylki puhuessa ... yääk. kun kahvi oli tippunut, sanoin että otankin pelkkää kahvia kun kuukautisten takia vähän huono olo.. en todellakaan voinut koskea niihin torttuihin !!!!

Meillä kun leivotaan, on lapsilla kädet pestyinä ja räkänokat tekee muita juttuja kuin leipoo, mutta fakta on kyllä se että leipomukset menee uuniin pariinsataan asteeseen, joten siellä kyllä peruspöpöt kuolee ja tortuista tuskin kipeeksi olisi tullut.
Toki mielikuva ei varmasti ollut ruokahalua herättävä.
Pöpöjen takia voi olla huolissaan jos tuollalailla käsittelevät lämmityksen jälkeen tai kylmiä ruokia.

juu aika inhottavaahan se on moista katsella. varmaan oisit silti hyvillä mielin syönyt jos et ois nähny.. oon laittanu myöskin lasten leipomuksia tarjolle (vaikkei ne meilläkään ymmärrä että naamaa ja suuta ei klähmitä kesken leipomisen ja aina sitä hilloa tulee maisteltua.. ). mutta jostain kumman syystä vieraat valkkaa niitä mun tekemiä, symmetrisiä torttuja. ite lasten kanssa syödään lasten taideteoksia mielellään. ne pöpöt kyllä kuolee uunissa.

Yhteistyössä