kyllä jäin paskan maku suussa lomalle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tai "lomalle",mut meil on perjantaikin vapaa..

no joo,illalla menin nukuttaan poikaa kun se ei meinannu millään rauhottua sänkyynsä. siin kävi sit sillee et nukahdin itsekin ja aamulla nukuttiin pommiin koska en ollu laittanu kelloo soimaan kun mun piti viel pojan nukuttamisen jälkeen syödä iltapala,käydä iltapesulla ja laittaa se turkasen kello soimaan.. :ashamed:
soitin aamulla pomolle et oon TOSI pahoillani et kävi näin ja näin ja pomo oli et ei mitää paniikkia,et tuu niin pian ku pääset. pääsin sit töihin ja tein hommani ja kun olin lähdössä kotiin,niin pomo räjähti silmille mun myöhästymisestä :o se huusi ja keuhkos et tällanen peli ei vetele jne ja olin siin itku kurkussa että olen tosi pahoillani (eka kerta ku myöhästyn,pikemminkin oon ollu ylitöissä ) ja huudon päätteeks se toivotti hauskaa itsenäisyyspäivää ja lähti meneen.
jäin haavi auki kattoon sen perään ja itkin koko kotimatkan ja koko illan tää asia on vaivannu mua :ashamed:

siis pomo (eli juu rehtori) on tosi kiva ja tullaan hyvin juttuun. sil on tapana sanoa asiat muutenkin töksäyttäen,mut huumorilla sen kaa pääsee hyvin eteenpäin eikä meil oo (tai ollu..) mitään hampaankolossa.
vaikka tiedän et tää oli inhimillinen moga,niin mua niin hävettää et myöhästyin töistä ja harmittaa tää ja toki tulee tällanen konflikti just kun alkaa loma ettei asiaa voi edes selvittää vaan se pyörii päässä seuraavat neljä päivää :ashamed:

Mä olisin saattanut huomauttaa että katotaan sitten jatkossa noita mun ylitöitäkin... jos ei kerta työnantaja jousta niin miksi mun pitäis!

Tosin tositilanteessa mä olisin kyllä oikeesti ihan samanlainen, menen ihan lukkoon tommosesta, ehkä kun saisin pari päivää miettiä aisaa niin saattaisin käydä sanomaan pari valittua sanaa.
Ja tosiaan, seuraavan kerran kun tarvis ylitöihin jäädä niin voisin kuitata että jos joustoo ei löydy työnantajaltakaan tommosessa vahinkotilanteessa niin miksi sun siis pitäisi joustaa??

Jaa... no olitkin jatkanut lisää tätä juttua... eihän tällästä kyllä voi lapsille kostaa...

Onpa asiatonta käytöstä! Kuka tahansa voi joskus nukkua pommiin. Olisi edes rähjännyt toistuvasta myöhästelystä, mutta että yhdestä kerrasta!!!

Koeta unohtaa koko juttu ja nauti vapaasta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

soitin aamulla pomolle et oon TOSI pahoillani et kävi näin ja näin ja pomo oli et ei mitää paniikkia,et tuu niin pian ku pääset. pääsin sit töihin ja tein hommani ja kun olin lähdössä kotiin,niin pomo räjähti silmille mun myöhästymisestä :o se huusi ja keuhkos et tällanen peli ei vetele jne ja olin siin itku kurkussa että o:

No aika törppö reksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

soitin aamulla pomolle et oon TOSI pahoillani et kävi näin ja näin ja pomo oli et ei mitää paniikkia,et tuu niin pian ku pääset. pääsin sit töihin ja tein hommani ja kun olin lähdössä kotiin,niin pomo räjähti silmille mun myöhästymisestä :o se huusi ja keuhkos et tällanen peli ei vetele jne ja olin siin itku kurkussa että o:

No aika törppö reksi.

No niin oli :/ Kuha; sinuna laittaisin kaikki ylityöt minuutilleen ylös muuten. Minä pidän pientä 'päiväkirjaa' töissä, kirjaan siihen tiivistelmän päivän tapahtumista ja laitan myös työaikani jokaiselta päivältä.

mulla on kaikki ylityöt minuutilleen ylhäällä plus siihen vielä omista koulupäivistä kertyvät työtunnit,tähän mennessä kertyny joku vähän alta 30tuntia,et ei musta olis paha jos sieltä lyhentäis sen yhden tunnin.
oon ihan varma et reksi on pahoillaan maanantaina ja elämä jatkuu jne,mut ihan perseestä et jää nyt lomalla kaihertaan tällanen asia :|

mulla on kaikki ylityöt minuutilleen ylhäällä plus siihen vielä omista koulupäivistä kertyvät työtunnit,tähän mennessä kertyny joku vähän alta 30tuntia,et ei musta olis paha jos sieltä lyhentäis sen yhden tunnin.
oon ihan varma et reksi on pahoillaan maanantaina ja elämä jatkuu jne,mut ihan perseestä et jää nyt lomalla kaihertaan tällanen asia :|

Varmasti jää kaihertamaan, olipa tosiaankin törppö rehtori. :/ Otappa muuten esille nuo ylityösi, koska jos muistelen oikein, olet määräaikainen? Et saa palkallisena ylitöitäsi(ainakaan meidän kunnassamme ei saa), eli pitelet ne vapaasi sitten hyvissä ajoin.

Yhteistyössä