Kyllä jotkut miehet tykkää ylipainoisista naisista, jopa seksuaalisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uhkea ja ylpeä siitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olisi kiva tietää kuka / millainen nainen ei saa alastonkuviaan näyttämällä tarjouksia :snotty:

Miten vaatteet pääällä saa alastonkuvia?

Odotan mielenkiinnolla vastausta tähän. :D

Joo, sori luin huonosti. Mutta alastonsuomi-sivustolla lienee tietty tarkoitus, joka liittyy tapaamisiin, seksiin ja alastomuuteen? Veikkaan että siellä ei kukaan jää ilman. Nyt ei siis millään pahalla, kun enhän tiedä miltä esim. ap näyttää. Jotkut pulleat naiset on todella kauniita :p

Alkuperäinen kirjoittaja sieltä se lähteen:
Mä olen käsittänyt että miehet (siis aikuiset sellaiset) mitä suurimmassa määrin ärsyyntyvät jos rouvan ainoa pakkomielle on ulkomuoto. Näin ainakin täällä maaseudun periferiassa höpistää. Toinen tykkää tikusta, toinen uhkeasta. Tärkeämpää on se että nainen on itsensä kanssa sinut eikä mongu jatkuvasti ulko-olemuksestaan. Empä minäkään miestä kestäisi jos se kaiket päivät peilistä tuijottas itteensä ja miettis vaan vikoja mitä näkyy.

Asiaa!

Tottakai jotkut miehet pitää isommista ja toiset pienemmistä. :D

En mäkään pidä mistään kuivan kesän oravista, vaan miehen pitää olla miehen näköinen, mua suurempi ja paksut ranteet :p

Kyllä niitä makuja löytyy niin paljon, et aivan varmasti aina jokin piirre ihmisessä saa jonkun kiihkoihinsa, oli se sitten ylisuuri isovarvas, tai pehmeästi hyllyvä masu.

Jos ketjussa vielä on joku, joka itse on reilusti (20-30kg) ylipainoinen, niin mulla olisi kysymys. Nimittäin oletteko ihan oikeasti tyytyväisiä omaan ulkomuotoonne? Ettekä siis haluaisi laihtua? Itse olen ollut hoikka ja tällä hetkellä olen noin 20kg ylipainoinen, enkä kyllä ole ollenkaan tyytyväinen itseeni tällaisena. Mulla tämä tyytymättömyys vaikuttaa ihan kaikkeen, myös seksihaluihin ja siihen, etten mielelläni lähde ns. ihmisten ilmoille.

Alkuperäinen kirjoittaja i:
Jos ketjussa vielä on joku, joka itse on reilusti (20-30kg) ylipainoinen, niin mulla olisi kysymys. Nimittäin oletteko ihan oikeasti tyytyväisiä omaan ulkomuotoonne? Ettekä siis haluaisi laihtua? Itse olen ollut hoikka ja tällä hetkellä olen noin 20kg ylipainoinen, enkä kyllä ole ollenkaan tyytyväinen itseeni tällaisena. Mulla tämä tyytymättömyys vaikuttaa ihan kaikkeen, myös seksihaluihin ja siihen, etten mielelläni lähde ns. ihmisten ilmoille.

Kyllä mä haluan olla hoikka, mutta en mä jaksa kauhiasti stressata. Laihdun sitten kun laihdun. Ei se mulla vaikuta seksihaluuhin tai ihmisten ilmoolle lähtemiseen. Ihan normaalisti mä elän.

Eipä ole munkaan tarvinnut ketään pakottaa mun kanssa olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hohhoi-eiköhän tämä ole ihan sama asi kun se että ei kaikki lihavat miehetkään ole yksin jääneet ja heitäkin joku pitää haluttavina.

No onhan se sama asia. Tällääsellä naisvaltaasella palstalla korostuu vain se ylipainoosten naisten tilanne ja nainen on naiselle susi...

Niinhän se on että toiset tykkää, toiset taas ei yhtään. Pakko ei ole kuin kuolla :P Tosin tällä palstalla fiksu ja sivistynyt mies tykkää ylipainoisista naisista kun taas pinnallinen paska vain välittää hoikista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olisi kiva tietää kuka / millainen ei saa alastonkuviaan näyttämällä tarjouksia :snotty:

Mähän kirjoitin ettei mulla siellä ole alastonkuvia. En ole yhtäkään miestä tavannut sitä kautta livenä ja voi olla etten tapaakaan. Mähän kirjoitin myös oikeassa elämässä tapahtuneista asioista eli miehet jotka mä olen tavannut olen tavannut ihan netin ulkopuolella ja vaatteet päällä.

Arvon päänaukoja hekottelija voisi lukea myöskin tämän.

Aloituksessa kirjoitin näin: Ei mun ainakaan ole tarvinnut yhtäkään miestä pakottaa seksiin tai parisuhteeseen. Ihan vapaaehtoisesti miehet ovat kanssani olleet eivätkä he itse mitään ylipainoisia ole olleet. On ollut muutama hyväkroppainenkin mies mulla.

Tuossa on kyse miehistä jotka olen tavannut irl enkä netin kautta. En ole yhtäkään miestä tavannut netin kautta.

mies sanoi että joka näyttää hyvältä ei vältt tunnu hyvältä ja luinen nainen ei tunnu hyvältä.. :) ei kyllä kuulema tosi lihavakaan, vaan pitää olla "vähän pehmeä" ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heehehhehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja Hahhahhaaah...:
Heh, keinot on näköjään monet itsetunnonkin ylläpidossa. Täälläkin näköjään joku vähän paksumpi emäntä laittaa kuviaan alastonsuomeen, jotta saisi kivoja kommentteja siellä roikkuvilta säälittäviltä nettirunkkareilta... :)

Se nettisivu oli yksi esimerkki. Opettele lukemaan.

Ok, no minäpä opettelen. Mitäs siellä alkup. viestissäsi lukeekaan, hmm... "Liityin alastonsuomi.comin sivuille ja laitoin muutaman kuvan sinne. " Olitko siis laittanut kuviasi jollekin toisllekin nettirunkkusaitille? Olisit sanonut, hyvä ihminen.

Nyt kun minä olen opetullut lukemaan, on sinun vuorosi tehdä jotain: laihduta.
Hyvin sanoit läskille. Minä ainakin inhoan lihavia ihmisiä. Olen itse hoikka ja tuttavapiiriini kuuluu vain hoikkia. Läskien kanssa en edes juttele.

Tottakai. Sehän on päivänselvää, että naismakuja ja miesmakuja on monenlaisia, ihan niin kuin kaikissa muissakin asioissa.

Ja mä en ymmärrä mitä ihmettä heteroita kiinnostaa oman sukupuolensa edustajien ulkonäkö niin paljon. Mä oon ainakin tyytyväinen itseeni ja mulle on ihan sama paljonko naapurin Marjatta painaa ja onko hänellä punainen vai vihreä tukka.