Kyllä jotkut on sitten tyhmiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Aikasemmin jo kertonu tuosta yhestä ukosta joka nyt alkanu vainoomaan ihan urakalla, soittelee ja tekstailee joka päivä, nyt tosin pitkä tauko oli. Luulin jo että vihdoin siitä pääsin, kävi kerran oven takana mutten aukassu. :headwall:

Omaa tyhmyyttä kyllä kun nro. annoin mutta en nyt noin pösilönä sitä pitäny, ihan ystävänä oisin voinu olla mutta eipä tuo ymmärrä mitä se tarkottaa. |O

Kuuntelin äsken että mikä tohon pihaan tuli kun kauhee metakka, tää ukko tulee traktorilla :o semmosella sata vuotta vanhalla joka tuskin sitä kotiaan asti vie. Aikansa tossa koputteli ja soitteli kelloo mutta sisälle oli turha tovo päästä.
Kyllä nyt on naapureilla kova homma kun pohtivat että kuka siinä kävi ja traktorilla, ne kun niin aktiivisesti alkanu hoiteleen mun mies asioita ja tekemään johtopäätöksiään. :kieh:

Ei siis voi olla totta. Tuo on kuin siitä ikivanhasta Valion maitomainoksesta, jossa lauletaan "Aina kun mä maitoo juon mä muistan sut ja hetken tuon kun sulla sanoin näkemiin, läksin maalta kaupunkiin".

Ei totta tosiaan tarvitse ihmetellä hilpeitä katseita tämän performanssin jälkeen, minuakin hymyilyttää täällä. Riks raks poksilla on friiari! Ja vielä traktorillinen mies.

Piika-äiti

Missähän sekin tuota romua säilyttää, asuu ihan rivarin pätkässä. Tai sitte lainas joltain josko vaikutuksen tekis :headwall:

Tietää hyvin että ei kiinnosta sitten tippaakaan ja vielä senkin että en ole lapsien isästä eronnu vaikka nyt asutaanki erillää. Missähän se oli sillon kun järkee jaettiin :kieh: |O

Ei ymmärrä suomankieltä sen vertaa jos sanoo että älä enään ota yhteyttä kun et ystävä voi edes olla!

Yhteistyössä