Kyllä kuulkaa ihminen tarvitsee vapaapäiviä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Oli sitten työssäkävijä taikka se kotiäiti. Minulla on nyt kolmas vapaapäivä menossa ja kaksi vielä jäljellä ja nyt alkaa ajatukset luistaa, eka päivä menee aina työssäkävijällä siivotessa (tosin kotona ollessa kaikki aika meni siivoomiseen eli eroaakos tuo nyt sit kun vapaa-aika menee siivoomiseen :D :D :D ) ja asioita hoitaessa, seuraavat päivät menee nukkuessa tai nuokkuessa, riippuen siitä miten se lepääminen onnistuu.. mut nyt alkaa olla positiivista ideaa pääkoppa täynnä, selkeet ajatukset asioiden hoitoon, kivat ideat kotihommiin ja kaikkea muutakin mukavaa päässä raksuttaa. Pitäkää hyvät naiset vapaapäiviä! Olette paljon mukavampia sen jälkeen!

Olet oikeassa, mutta milläs pidät... Pitäis olla kunnallinen kotiäitiyslomittaja. :D

Tänään karkasin leffaan iltapäivällä, olin poissa kotoa 1h45min. Poika nukkui tästä ajasta 1h30min, mutta sen viimeisen vartin oli kiukkuinen kuin mikä, äiti oli kadonnut! (Arvasit oikein, en käy yksin vessassa.)

joo oishan se kivaa ja tarpeellista saada vapaapäivä jonka saisi elää täysin itselle...ja mies on minulle sellaisen luvannut...mut mut...aina sillän on niiiin kiire ja tärkeitä hommia et ei siitä koskaan tuu mitään... eikä anoppi suostu meidän lapseen aikaansa tuhlaamaan, säästää sen tyttönsä mukeloille...oma äiti asuu kaukana... ja kaikilla kavereilla on isot perheet, ei voi lasta enää lisäriesaksi lykätä...niin et se siitä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 23:21 juuei kirjoitti:
Olet oikeassa, mutta milläs pidät... Pitäis olla kunnallinen kotiäitiyslomittaja. :D

Tänään karkasin leffaan iltapäivällä, olin poissa kotoa 1h45min. Poika nukkui tästä ajasta 1h30min, mutta sen viimeisen vartin oli kiukkuinen kuin mikä, äiti oli kadonnut! (Arvasit oikein, en käy yksin vessassa.)
kotiäitiyslomittaja olis kyllä hyvinkin tarpeellinen keksintö.. mutta älä huoli, lapsilla on sellainen taipumus että ne kasvaa!

Totta turiset. Mulla on nyt kaksi päivää vapaata ja tää päivä meni siivotessa ja pyykätessä. Huominen pyykin lajittelussa ja kuopuksen kanssa touhutessa(hänelläkin on vapaapäivä tarhasta), Esikoista mennään vastaan kouluun ja mennään katsomaan kaupungin viisutohinaa. Siinä ne taas menee. Mutta jos ois kolmaspäivä se menis vaan nauttiessa aikaansaannoista. :D

Yhteistyössä