Kyllä meidän uuden vuoden vietto vetää vertoja arkisuudellaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hopsula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hopsula

Jäsen
19.05.2009
78
1
6
Lapset katsoo kakkosen lastenohjelmia, minä pistän pyykkiä tulemaan ja tiskaan. Kohta syödään iltaruoka (nakkeja ja ranskalaisia sentään) ja sit lapset nukkumaan ja minä korkkaan sipsipussin. Niin joo, mies on töisää aamukasiin joten hyyyyvin rauhallista meininkiä :D

täällä sama, tosin mies pääsee töistä 20.00 esikoisen kans polttavat ulkona säetikut ja sois sitte siinä. läpit nukhuun ysiltä ja leffa ois vuokrattuna iltaa varten. tein sentään lohipiirakan ja viinereitä :)

Me istutaan sohvalla telkun ääressä ja syödään poppareita ja sipsiä. Mies tulee töistä klo 19 jolloin syödään tortilloja. Sitten valetaan tinat, ammutaan pihalla pari pataa ja mennään keskiyöllä katsomaan ilotulitus. Kotona nostetaan vielä maljat uudelle vuodelle ja nukkumaan mennään joskus yhden aikoihin, myös lapset.

Meillä sujuu uusi vuosi lähes aina samalla kaavalla :)

[QUOTE="vieras";22788796]Me istutaan sohvalla telkun ääressä ja syödään poppareita ja sipsiä. Mies tulee töistä klo 19 jolloin syödään tortilloja. Sitten valetaan tinat, ammutaan pihalla pari pataa ja mennään keskiyöllä katsomaan ilotulitus. Kotona nostetaan vielä maljat uudelle vuodelle ja nukkumaan mennään joskus yhden aikoihin, myös lapset.

Meillä sujuu uusi vuosi lähes aina samalla kaavalla :)[/QUOTE]

Kuulostaa tosi samalta mitä meilläkin :) Sit mä ja sisarukset kasvettiin isoiksi ja ruvettiin viettää känni uus vuosia kavereiden kans.

Samanlaista " juhlintaa " täällä myös, tuo pikku-ukkeli simahtanee viimeistään
9.ltä ja minä sit peräs..niin ja isompi ukkeli töissä aamuun :)
Mukavaa ja rauhallista vuoden vaihdetta meille kaikille :)

Meidän uudenvuodenaatto kuulosta ihan samanlaiselta kuin aloittajalla. Ei mitään bileitä.
Sitten kun lapsi käy nukkumaan, avaan yhden siiderin. Pizzaa on sentään pellillinen iltapalaksi.

Oikeastaan aika ihanaa!

Yhteistyössä