Kyllä mie rakastan... vaikka ihan hivenen ehkä tällähetkellä irvistellen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie rakastan pikaspagettia, joka liistraantuu klimppimäiseksi mössöksi kattilaan jo keitettäessä.
Mie rakastan juustoraastepussin sisältöä, joka keksii vetää homeeseen pari päivää avaamisen jälkeen.
Mie rakastan lapsia, jotka ruuan syömisen ja maustamisen sijaan saavat pöydän ja lattiat maalattua ketsupilla - koska ruuaksihan on siis lasten mielestä ketsuppia spagetilla eikä toisinpäin. Hei, ja mie oon tehnyt myös tomaattisen jauhelihakastikkeen :o
Mie rakastan miestä, joka viattomasti kysyy mitä sie haluat sit huomenna kokata... kun mie laitan hänelle tekstarin: tuo tullessasi kaupasta huomiseksi ruokaa!
Mie rakastan tätä vanhaa taloa, jossa sulakkeet senkun paukkuu, kun ei muista, että näin lisälämmityksen tarpeen aikana imuria ei saa kytkeä pistorasiaan tämä, tuo tai se siksi kun lisälämmitys on päällä.

Mie se vaan hammasta purren, naama vinossa virneessä rakastan... Elämähän on niin mukavaa, vai onkohan miussa jotain vikaa - mitä -, kun en mie tätä kuitenkaan mihinkään muuhunkaan vaihtais? :heart:

Olisinpa mäki tuollainen. Mä olen kyllästynyt ja väsynyt kahteen uhmaikäiseen, miehen reissuhommiin ja siihen ettei mulla ole täällä ketään joka auttais tai kelle vois ees puhua.

No tuskinpa mäkään noin "valtavaviin takaiskuihin" kaatuisi, sen verran pienissä ongelmissa taas pyöritään. Jollain tapaa sä ärsyttävästi lässyttäen tuot näissä viesteissä ilmi, miten kaikkea tapahtuu suuressa perheessä, mutta kuitenkin sä niin kovasti rakastat kaikkea. Kyllä mäkin varmasti rakastaisin, jos ongelmat olisivat tuota tasoa ja olisin vaan kotona tekemässä spagettia vuosi toisena perään.

Ja minä taas mietin että miten te saatte kaiken pysymään kondiksessa kun minä manaa meidän 6 pikkupossu sikaista elämää tässä siivotessani. Eikä hirveen hyvä juttu tämä siivous kun anemia ottaa taas ylivaltaa että eilinen päivä meni makoillessa.

Ehkä mun suurin vikani on se, että mie tavallaan rakastan tätä palstaakin... ja näitä netti-nikkejä.
Siis niinkun niitä mielikuvia, joita joistakin tutuista nikeistä on tullut.

Kaikkein viisainta ois vaan pysyä poissa, ei ärsyttäisi ketään eikä tarvis ainakaan pahoittaa mieltään kenenkään palsta-harmaan (yleensä siis nimenomaan harmaan / nikittömän) takia.

Sä osat Aurinkokunta ihanasti pukee arjen murheet ja riemut loistavasti sanoiksi :) Tykkään kovasti lukee sinun kirjoituksia! Ja tämä kyllä minä rakastan tunne on itsellänkin monesti, kun tuntuu, että kaikki menee pikkasen päin pyllyä, mutta poiskaan ei vahtiais :D Kyllä sitä rakastaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Ehkä mun suurin vikani on se, että mie tavallaan rakastan tätä palstaakin... ja näitä netti-nikkejä.

Kaikkein viisainta ois vaan pysyä poissa, ei ärsyttäisi ketään eikä tarvis ainakaan pahoittaa mieltään kenenkään palsta-harmaan (yleensä siis nimenomaan harmaan / nikittömän) takia.

hei! Pysy sinä vaan täällä. Musta on tosi hauska lukea sun juttuja, kun kerrot hauskasti teidän arjesta noin isossa perheessä. Sulla on oikeesti tosi hyvä elämänasenne, sellanen reipas. varmasti teillä kivaa kotona! ainahan täällä joku mussuttaa, mita tahansa kirjoittaisi

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Mitä sä tommosesta piittaa, aina on joku jonka pitää saada lättyään lätisyttää aiheesta kun aiheesta.

Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
No tuskinpa mäkään noin "valtavaviin takaiskuihin" kaatuisi, sen verran pienissä ongelmissa taas pyöritään. Jollain tapaa sä ärsyttävästi lässyttäen tuot näissä viesteissä ilmi, miten kaikkea tapahtuu suuressa perheessä, mutta kuitenkin sä niin kovasti rakastat kaikkea. Kyllä mäkin varmasti rakastaisin, jos ongelmat olisivat tuota tasoa ja olisin vaan kotona tekemässä spagettia vuosi toisena perään.

ja tästä viestistä taas kateus paistaa..... on se niin väärin että muut on onnellisia mutta sun elämä on paskaa. sinä ja sun pyhät ongelmas on ehdottomasti ihan eri tasoa kuin nää meidän tavallisten ihmisten ongelmat.

Alkuperäinen kirjoittaja vx:

ja tästä viestistä taas kateus paistaa..... on se niin väärin että muut on onnellisia mutta sun elämä on paskaa. sinä ja sun pyhät ongelmas on ehdottomasti ihan eri tasoa kuin nää meidän tavallisten ihmisten ongelmat.

Ja aurinkokunta osaa suhtautu vaikeuksiin ja vastoinkäymisiin, suhtautuu huumorilla. Myös varmaan osaltaan nämä kirjoittelut helpottavat pinnan löystymisetä :D
Voiko mekin osattais ottaa asiat huumorilla, eikä kerryttää itteensä asioita!

Tottakai pitää olla kateellinen sille, että ihmisen suurin ongelma joku pikaspagetin klimpiintyminen. Onko siinä joku väärin? Kun joillekin tapahtuu ehkä välillä jotain vähän järkyttävämpääkin, niin en jaksa tuollaista lässytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja en tajua eikä tarttekaan:
Mua vaan yksinkertaisesti ärsyttää nää kirjoitukset joihin AINA kommentoidaan miten ihanasti ne on kirjoitettu!?!?

Sinä et kyl osaa kirjoittaa ihanasta, sujuvasti jne :(
Mutta harjoittelu tekee mestarin \o/

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Tottakai pitää olla kateellinen sille, että ihmisen suurin ongelma joku pikaspagetin klimpiintyminen. Onko siinä joku väärin? Kun joillekin tapahtuu ehkä välillä jotain vähän järkyttävämpääkin, niin en jaksa tuollaista lässytystä.

Kaikki on subjektiivista...jonkun elämän suurin trauma ja onnettomuus voi olla kynnen katkeaminen toiselle spagetin klimppiintyminen ja kolmannelle joku isompi asia

Alkuperäinen kirjoittaja en tajua eikä tarttekaan:
Mua vaan yksinkertaisesti ärsyttää nää kirjoitukset joihin AINA kommentoidaan miten ihanasti ne on kirjoitettu!?!?

Hittoako sä niitä sitten luet? Vai ärsyttääkö enemmänkin se, että joku osa huumorilla kirjoittaa ongelmistakin, ja et itse siihen kykenee?

Yhteistyössä