Kyllä miehet on sitten joskus tyhmiä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Olin lauantaina ekaa kertaa yhdessä baarissa miesystävän kanssa ja eiköhän siellä sitten ollut mies jonka kanssa olen seurustellut. Ei tämä mies mulle mitään sanonut, mutta vittuili tälle mun uudelle miehelle. Siinä oli helposti tullut tappelu, mutta se entinen mies komennettiin työntekijän toimesta eri pöytään. Vaihtoehdoiksi annettiin eri pöytä tai ulko-ovi.

Mutta siis mua ärsyttää tuollaanen. Ei ole pitkään aikaan enää seurusteltu ja sitten tullaan tekemään tuollaasta. Eikö voi toisen antaa olla rauhassa eikä yrittää pilata toisen iltaa. Kun varsin hyvin tiesi mies vielä sen, että ollaan juhlimassa mun synttäreitä.

Eikä ole ainoa mies joka tekee tuollaasta, olen nähnyt muittenkin tekevän tuota jos näkevät entisensä uuden miehen seurassa. Ja kyllä toki naisetkin osaa jos heidän entisensä on uuden kanssa liikenteessä.

Onko se niin, että jos ittellä on paska olo, niin se pitää saada muillekin?

Valitettavasti täytyy sanoa kokemuksesta, että myös naiset osaa olla tyhmiä. Tietty baarissa riidan haastaminen on oma taiteenlajinsa mutta naisten "viekkaus" ja kaksinaamaisuus saattaa satuttaa vielä enemmän.

Juu, on se vaan niin kumma juttu, ettei osata asioiden olla. Vaikka suoraan sanotaan, että voitko pysyä pois elämästämme, niin ei tajuta.... huokausten huokaus :O