Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Järkisyystä heidän kannattaa ottaa autovaraosat minun kauttani; saavat edullisimmin. Ja mielelläni autan siinä missä voin.
Kuulostaa oikeasti järkevälle. Mutta miniä-anoppisuhde, etenkin alussa, on niin herkkä, että miniäehdokas on saattanut ottaa nämä järjestelyt varpailleastumisena. Kun on kyse hänen autostaan. Tai en tiedä miten järjestitte asiat (tai miten poika on järjestänyt), meillä vain kävi alussa niin, että miehen äiti joka tosiaan oli kova huolehtimaan, suunnitteli monesti meidän asiat kysymättä mitään minulta (oli tottunut järjestelemään poikansa asioita), ja minä en siitä tykännyt ja meillä oli tosiaan niin kireät välit aluksi, että tein mitä tahansa niin tein anopin mielestä väärin. (Nyttemmin lasten kautta ollaan "löydetty" toisemme.)
Toivottavasti ei asiasta pahempaa tappelua tule, nuorille tai teidän välille. Toivotan kärsivällisyyttä, voi tulla oudompiakin tappeluita vielä!![]()
Tyttö itse pyytää mua aina hommaamaan osia ellei poika kerkeä ensin, se ei ole ongelma.