Kyllä mulla on tämän planeetan parhaat vanhemmat/perhe!!!

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Nytkin lapset oli 2 yötä siellä, ensin olin rimpsalla, ja sitten kun laattasin kotona. Torstaina mun pitää lähtee 400km:n päähän töihin, mun veli hoitaa lapset ensin sen to-pe yön, ja sitten pe. isä ottaa lapset kyytiin ja vie mummolaan. Ja tuo ne vielä sunnuntaina takaisin. Mahtavaa.

Yh:na olo olis paljon vaikeampaa, ellei mulla olis noin ihanaa perhettä :heart: :heart: :D :D

No mulla on neljä täysjärkistä ja hoitoinnokasta isovanhempaa 10 kilsan säteellä. Sekä neljä täysi-ikäistä ja lapsirakasta setää ja tätiä. Kyllä pärjäisivät sun suvulle, jos viivalle laitettaisiin ;)

Vietin tänäänkin noin neljä tuntia isäni luona, joka joutuu jo asumaan vanhusten palvelutalossa. Launataina kävin tekemässä äidilleni hänen asunnossaan suursiivouksen ja valmistin viikon ruuat pakastimeen, jotta pärjäilee ensi viikon. Ja mulla on ihan oikeasti todella ihanat vanhemmat, jotka tarvitsevat paljon apuani ja mielelläni heitä autan niin paljon kuin pystyn - myös taloudellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:
Vietin tänäänkin noin neljä tuntia isäni luona, joka joutuu jo asumaan vanhusten palvelutalossa. Launataina kävin tekemässä äidilleni hänen asunnossaan suursiivouksen ja valmistin viikon ruuat pakastimeen, jotta pärjäilee ensi viikon. Ja mulla on ihan oikeasti todella ihanat vanhemmat, jotka tarvitsevat paljon apuani ja mielelläni heitä autan niin paljon kuin pystyn - myös taloudellisesti.

Mulla on vielä niin nuoret vanhemmat, että he eivät varsinaisesti apua tarvi. Vaikka tänäänkin tiskasin ja imuroin, kun kävin tenavat hakemassa. Ja ennemmin he auttaa minua taloudellisesti, jos on tarvis, vaikka aikoihin ei ole enää meillä hätää ollut, kun töitä on piisannu.

Yhteistyössä