kyllä oli sairaalan lastenpolilla törkeän näköinen äippä!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuisesti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin tosi ällöttävän äidin kun hain poikaa kerhosta. Ylipainoa oli ainakin 20 kg, tissit roikkui navassa ja kauhea säkki oli päällä. Tukka oli rasvainen ja kampaamaton eikä puhettakaan meikistä. Onneksi lapset oli sentään nättejä ja hyvin puettuja mutta sääliksi käy miestä kun vaimo on tuollaiseksi muuttunut lasten saannin jälkeen. ;D

[QUOTE="mimmi";27293172]Näin tosi ällöttävän äidin kun hain poikaa kerhosta. Ylipainoa oli ainakin 20 kg, tissit roikkui navassa ja kauhea säkki oli päällä. Tukka oli rasvainen ja kampaamaton eikä puhettakaan meikistä. Onneksi lapset oli sentään nättejä ja hyvin puettuja mutta sääliksi käy miestä kun vaimo on tuollaiseksi muuttunut lasten saannin jälkeen. ;D[/QUOTE]

Oletko varma, ettei näyttänyt samalta jo ennen lasten saamista?
:)

161115_100001322277339_2080521_n.jpg

tää on niin ku minä 20v

Alkuperäinen kirjoittaja nähty on;27292922:
Mä näin sairaalassa samantapaisen naisen, joka oli lastensa kanssa myös liikenteessä. Hän oli noin 40v, ihan mustaksi värjätyt pitkähköt hiukset (tupeerattu ihan hirveeks), sellaset mustat piikit tekokynnet (about 5cm pitkät!), lävistyksiä ja tatskoja riitti, risaiset maiharit, risaiset tiukat housut ja musta pitkä nahkatakki, mustaa huulipunaa, hirveet meikit jne.. Luulin heidän seurassaan olevaa nuorta poikaa hänen pojakseen, mutta kävikin ilmi, että taisi olla miesystävä (suukottelua) :O Lapset oli iha apinoita.. riehuivat niin, että lelut lenteli pitkin käytävää. Tätä seurattiin tyttäreni kanssa kuin jotain huonoa näytelmää. Kyllä riitti kotimatkalle juteltavaa :D

Lasten käytöksestä juttelitte?
:)

[QUOTE="mimmi";27293172]Näin tosi ällöttävän äidin kun hain poikaa kerhosta. Ylipainoa oli ainakin 20 kg, tissit roikkui navassa ja kauhea säkki oli päällä. Tukka oli rasvainen ja kampaamaton eikä puhettakaan meikistä. Onneksi lapset oli sentään nättejä ja hyvin puettuja mutta sääliksi käy miestä kun vaimo on tuollaiseksi muuttunut lasten saannin jälkeen. ;D[/QUOTE]

Oliko kerhon eteisessä siis peili?

• Tykkää
Reactions: seil ja äit86
Missä sä mut oot nähny?

Niin siis AI KAUHEE,
joku äiti on onnistunut säilyttämään persoonallisuutensa pukeutumisessa,
ja jaksaa yhä laittautua nätiksi vaikkakin vaan sairaalaan tulivat. :O

Kyllä kateus on huomattavasti rumempaa kuin äidit jotka erottuvat sinisellä höystetystä peessistä tuulipuku massasta.

No ei vaan, jos nyt ihan rehellinen olen, niin kyllä tuo meidänkin tyttö ihan selkeästi kärsii kun äidillään on mustat rastat vyötärölle asti, tummia vaatteita, mustat nahkasaapikkaat ja nenäkorukin vielä!
Mutta siis ei huolta, meillä on lapselle oma säästötili josta hän voi sitten 15v. ja siitä eteenpäin nostaa rahaa niihin kymmeniin, ehkä satoihin terapia tunteihin jotka auttaa selviämään lapsuutensa traumoista.

pitäs oikeesti pitää gallup muksujen hoitopaikassa että mitä muut vanhemmat ajattelee meikäläisen tyylistä kun se hieman eroaa muiden mammojen tyylistä keiden lapsia siellä on hoidossa... en oikein istu siihen tyylikkäiden naisten kuvaan:D

Alkuperäinen kirjoittaja äit86;27294925:
Niin siis AI KAUHEE,
joku äiti on onnistunut säilyttämään persoonallisuutensa pukeutumisessa,
ja jaksaa yhä laittautua nätiksi vaikkakin vaan sairaalaan tulivat. :O

Kyllä kateus on huomattavasti rumempaa kuin äidit jotka erottuvat sinisellä höystetystä peessistä tuulipuku massasta.

No ei vaan, jos nyt ihan rehellinen olen, niin kyllä tuo meidänkin tyttö ihan selkeästi kärsii kun äidillään on mustat rastat vyötärölle asti, tummia vaatteita, mustat nahkasaapikkaat ja nenäkorukin vielä!
Mutta siis ei huolta, meillä on lapselle oma säästötili josta hän voi sitten 15v. ja siitä eteenpäin nostaa rahaa niihin kymmeniin, ehkä satoihin terapia tunteihin jotka auttaa selviämään lapsuutensa traumoista.

jos oot rastafari ja/tai narkkari niin sitten ne terapiat tuleekin lapselle tarpeen

jos oot rastafari ja/tai narkkari niin sitten ne terapiat tuleekin lapselle tarpeen

Porvooseen heipat! :)

Rastafari – Wikipedia
En ole. Ainoastaan hiukset on takussa, se ei katsos tarkoita rastafa uskonnon/elämänkatsomuksen mukaan elämistä/niihin asioihin uskomista.
Tosin, en näe siinäkään mitään pahaa jos oikea rastafa on.

Ja huumeisiin en ole koskaan koskenut.
Ei kun ainiin, kofeiinihan se oli mun pahe :whistle:
Kyl tulee lapsen terapiat tarpeeseen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äit86;27295130:
Porvooseen heipat! :)

Rastafari – Wikipedia
En ole. Ainoastaan hiukset on takussa, se ei katsos tarkoita rastafa uskonnon/elämänkatsomuksen mukaan elämistä/niihin asioihin uskomista.
Tosin, en näe siinäkään mitään pahaa jos oikea rastafa on.

Ja huumeisiin en ole koskaan koskenut.
Ei kun ainiin, kofeiinihan se oli mun pahe :whistle:
Kyl tulee lapsen terapiat tarpeeseen!!!

miks sun hiukset sitten on takussa? tyylijuttu?

Pakko oli avata tämä,kun minä näin tänään oikeasti jotenkin karun äidin :/
Äiti oli minua vanhempi,ehkä hiukan alle 40 v.Haisi tupakalle,oli kauhean epäsiisiti,reppu selässä ja tiukat housut jalassa. Se käytös oli kamalaa,keskusteli puhelimessa tekemästään rikoksesta ja kiroili minkä kerkesi! paikka oli sellainen että kiroilu ei olisi toivottavaa käytöstä...lapsia siis mukana..

Ei todellakaan mikään pullantuoksuinen äiti! :/

musta/lila, ohutolkaiminen samettipaita (miten hitossa sillä ei ollut kylmä?!) &
mustat farkut, jotka ensi katsomalta näytti ihan nahkahousuilta. musta tukka, musta/violetit lasit, mustat kynnet, kovasti mustaa kajalia. ehkä jossain stadissa menis, mutta tämän kokoisessa tuppukylässä oli kyllä merkillinen ja sopimaton näky ! sääliksi kävi niitä lapsia..
toiv. oli täti eikä äiti!!! mutta jos oli äiti, niin hattua nostan siitä että että oli sentään antanut kauniit, vanhahtavat nimet vaikka tuolla tyylillä olettaisi että lapsetkin saa jotkin erikoiset & mukataiteelliset nimihirviöt ...

ja mikä oli tää tuppukylä, pelkuri?

Yhteistyössä