Kyllä on hemmetin vaikeaa lentolippujen tilaaminen!!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Yritin netin kautta tilata lippuja mutta eipä onnistu! Maksu pitäisi suorittaa luottokortilla tai verkkopankissa, mutta mulla ei ole luottokorttia eikä mun pankin tunnukset käy. Kyse siis ebookersista.

Finnairin sivuilla ei käy kuin luottokortti. Isällä kyllä olis visa...

Puhelimella jos tilaa ebookersilta liput niin maksaa 74? enemmän kuin netistä tilaamalla

Taidetaan tehdä niin, että luokkakaverin lippu tilataan vanhempiensa visalla ja mun pitää kysyä isältä saanko käyttää hänen visaansa. Sitten kun on kuitti näyttää maksetusta lipusta koulun toimistolle niin saadaan apuraha ja pystyn maksamaan isälle takaisin.

Kannattaa hankkia se luottokortti, koska ulkomailla noinkin kauan oleskelette ja tulette tarvitsemaan sitä. Nykyaikana kun sillä käteisellä ei kannata ulkomailla pelata.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kannattaa hankkia se luottokortti, koska ulkomailla noinkin kauan oleskelette ja tulette tarvitsemaan sitä. Nykyaikana kun sillä käteisellä ei kannata ulkomailla pelata.

No en mä opiskelijana mitään luottokorttia saa...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

ai. niissäkin on kai sitten eri käytäntö, koska minä sain opiskelijana ja miehenikin sai

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

ai. niissäkin on kai sitten eri käytäntö, koska minä sain opiskelijana ja miehenikin sai

No en mä edes halua luottokorttia. Luokkakaveri on alaikäinen eli hän ei edes itse saisi luottokorttia.

kyllä mulle ainakin tarjottiin luottokorttia sekä ollessani opiskelija että eilen kun kävin pankissa ja nyt oon kotiäiti.
mutta mä en halua luottokorttia, pitkin hampain suostuin ottamaan Visa Electroniakaan kun oisin halunnut pysyä pankkikortissa.

http://www.eticket.fi/Info.aspx?&q=1

täällä voit maksaa lennot, uskoisin melkein kaikilla pankkitunnuksilla :)

vertaa sivujen mukaan kolmanneksi halvimmat lennot ( 243 ? meno-paluu )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

niin joo hain välillä helsinki- madrid vaik en kyl tiedä mistä ja minne olet menossa.. mut kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos tästä! :flower: :flower: :flower: Tuolla pystyy maksamaan mun verkkopankkitunnuksilla =)

Kaverin isä laittaa mun tilille rahat kaverin lippua varten ja saan sitten illalla tilattua liput. Opettaja sanoi meille, että ootte vissiin jo puoliksi menossa. Sanoin, että mulla ei ole vielä matkalaukkua joten en ole voinut pakata :xmas: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä