mulle syntyi 16 vuotta sitten ihana pieni poika, kuukauden ennen laskettua aikaa. Olin silloin itse vielä 18 vuotta ja ihmettelin miten mahdan osata huolehtia lapsesta kun lapsetti vielä kovasti itseänikin. Vauveli oli niin pieni, että se mahtui tyynylle poikittain makaamaan. Heti huomasin että sille kasvaa aika kookas suora nenä ja pitkähkö alaleuka. En olis silti uskonut, että siitä voi näin komea kasvaa!
Ei ole ikinä kaduttanut että hankittiin! Kyllä kannatti. Mua lapsettaa vieläkin mutta poika on saatu ammattikouluun puuartesaanilinjalle ja vaikkei se enää oikein mahdu syliin, niin on se minun pieni silti. Sen reppuselässä on tosin hiukan huono olla, koska sillä on niin terävät luut. Voi että, tuntuu vaan niin hienolta, olen niin ylpeä!
Ei ole ikinä kaduttanut että hankittiin! Kyllä kannatti. Mua lapsettaa vieläkin mutta poika on saatu ammattikouluun puuartesaanilinjalle ja vaikkei se enää oikein mahdu syliin, niin on se minun pieni silti. Sen reppuselässä on tosin hiukan huono olla, koska sillä on niin terävät luut. Voi että, tuntuu vaan niin hienolta, olen niin ylpeä!