Kyllä on omituinen ostaja,melkein tekis mieli loukkaantua(huutonet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no höh

Vieras
Myin siellä yhden vaatteen joka on uudenveroinen kunnoltaan. siinä ei oo lainkaan käytön jälkiä kun on ollu vain vähä käytössä.No sen huusi joku ostaja joka sitte otti yhteyttä ja totes sitte, että toivottavasti se vaate sitte on kunnossa ja käyttökelpoinen. Olin ihan :O . siis miten niin TOIVOTTAVASTI. Siis ostaja epäilee ettei se oo sellanen kuin ilmoituksessa on sanottu :O
Mä oon pitkämielinen nois huutisasiois enkä ylipäätään oo herkkä loukkaantumaan, mutta jostain syystä nyt kyllä suivaannuin. Miks menee ostaan multa jotain jos sitte epäilee ettei tuote oo sellainen kuin on annettu ymmärtää!!!??? Itselläni pistearvo huutiksessa on lähemmäs sata ja jokaikinen palaute on positiivinen ja useassa on ostaja maininnu että tuote on ollu täsmälleen kuvauksen mukainen. Ymmärtäisin jotenki tuon, jos mulla ois huonoja palautteita siitä että tuotteet ei vastaa kuvausta, mutta sellasia ei oo.

Vaate, jonka oon myyny, on tosiaanki uudenveroinen ja ostaja kyllä tulee sen näkemään kun saa sen. Mutta mua rupes hirveesti ärsyttämään tuo sen asenne. Tosi ärsyttävää. Tekis mieli ihan perua koko kaupat tyypin kanssa ja myydä jollekin toiselle (tuote on hyvin kysytty joten saisin kyllä kaupaksi).

Että sellasta. Kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa...

[QUOTE="putti";23381863]On sulla suuret murheet...[/QUOTE]

Mietin juuri että josko ap.lla on ollut todella raskas ja paska päivä/on jotenkin poikkeuksellisen herkässä tilassa tai sitten ap kuuluu näihin perisuomalaisiin mielensäpahoittajiin.
Mielensähän saa pahoitettua ihan mistä vain jos haluaa(ja suomalaiset todella haluavat).

Minä en olisi miettinyt tuota sen enempää, saatika pahastunut niin että olisin tuosta kirjoittanut nettiin tai harkinnut peruvani kaupat.

Jos hänelle on käynyt ikäviä juttuja ostoksiensa kanssa ja on tullut epäluuloiseksi? Eihän se tietenkään ole reilua sinua kohtaan, mutta kannattaako siitä kuitenkaan kovin pahastua? Etenkin kun sinulla on puhtaat jauhot pussissa.

Juu tiedän että ei tuosta pitäis suivaantua, oon kai vissii vähä herkkispäällä kun on aikamoiset univelat korvakierteisen vauvan takia. Itse luulen että johtuu vaan siitä. Tiedostan että ylireagoin mutta tunteille en silti voi mitään. sapettaa. En nyt kauppoja kyllä peru mutta paha maku jää tästä kaupasta silti suuhun.

[QUOTE="aapee";23381973]Juu tiedän että ei tuosta pitäis suivaantua, oon kai vissii vähä herkkispäällä kun on aikamoiset univelat korvakierteisen vauvan takia. Itse luulen että johtuu vaan siitä. Tiedostan että ylireagoin mutta tunteille en silti voi mitään. sapettaa. En nyt kauppoja kyllä peru mutta paha maku jää tästä kaupasta silti suuhun.[/QUOTE]
Ehkä tässä on sekin, että vastapuolelle huutonet merkitsee vähemmän tai eri juttuja. Tosi moni vaan ostaa tai myy sen enempää tuumimatta tai "tunteilematta", heitä ei kiinnosta kovin paljon palautteet, annetut ja saadut. Minä en ikinä käytä sitä kanavaa, koska en halua "sosialiseerata". Pistän kyllä miehen ostamaan puolestani, jos jotain tarpeellista löytyy:saint:

Yhteistyössä