Ä
Ärsyttää
Vieras
Olen aina ihmetellyt kaveriani, joka on melko lyhyt, hänellä ei ole rintoja (ihan oikeasti hänellä on pelkät nännit) hän ei ole varsinaisesti mikään luuranko mutta laiha kuitenkin. En tiedä onko hän sitten treenannut kun hän ei ole sellainen surkean näköinen laiha. Todella siro rakenteeltaan.
Ihan sievä hän on kasvoistaan mutta hän on koko ajan ihan koiranpennun näköinen kun alahuuli on reippaasti ylähuulta isompi ja se tekee sellaisen pentukatse- vaikutelman.
Hänellä on aina miehiä riittänyt, minne ikinä hän meneekin niin aina on joku iskemässä.
Minä taas olin melkoisen rehevä, en mikään tonnikeiju mutta kunnon rinnat löytyi jne, ja kyllä oli hiljaista miesrintamalla.
Sitten laihduin 10 kiloa niin kyllä ihmiset katsoivat heti ihan eri tavalla.
Itseäni ärsyttää kun rinnat katosivat ja naamasta terve pyöreys, mutta miehiä tämä look tuntuu kiinnostavan paljon, paljon enemmän.
Ihan pimeää tämä nykyajan touhu.
Ihan sievä hän on kasvoistaan mutta hän on koko ajan ihan koiranpennun näköinen kun alahuuli on reippaasti ylähuulta isompi ja se tekee sellaisen pentukatse- vaikutelman.
Hänellä on aina miehiä riittänyt, minne ikinä hän meneekin niin aina on joku iskemässä.
Minä taas olin melkoisen rehevä, en mikään tonnikeiju mutta kunnon rinnat löytyi jne, ja kyllä oli hiljaista miesrintamalla.
Sitten laihduin 10 kiloa niin kyllä ihmiset katsoivat heti ihan eri tavalla.
Itseäni ärsyttää kun rinnat katosivat ja naamasta terve pyöreys, mutta miehiä tämä look tuntuu kiinnostavan paljon, paljon enemmän.
Ihan pimeää tämä nykyajan touhu.