Kyllä ottaa taas toi ukko päähän ihan kympillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nöpönenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nöpönenä

Jäsen
24.09.2007
162
0
16
Varasin meille ja lapsille laivamatkan kun ei olla koskaan käyty missään reissussa lasten kans eikä koko perhe yhdessä.On ollu puhetta miehen kans että tämän vuoden puolella vielä mennään kun menen pian töihin niin sitte se on niin paljon hankalampaa.No kerroin miehelle että varasin matkan.Se jumalauta sanoi ettei HÄNEN tarvi minnekkään päästä ja että HÄNELLE riittää se kun ollaan kotona vaan.Sanoin siihen että en kai minä sitä matkaa pelkästään HÄNELLE ajatellu vaan lähinnä lapsille kun eivät oo mihinkään päässy ja koko perheelle |O Miten joku voi olla noin itsekäs että aina ajattelee vaan omaa napaansa eikä muitten tarpeet tai halut paina mitään :kieh: Kai mä joudun nyt sitten yksin lähteen lasten kans :ashamed: V*ttu ku v*tuttaa :attn:

no miksi varasit sen matkan kysymättä ensin mieheltäs että mitä se haluais tehdä perheen kanssa?? :O olisko kannattanu vaikka ihan yhdessä jutella asiasta, eikä vaan niin että SINÄ päätät mitä teidän perheessä tapahtuu? ;)

voisko siinä olla joku semmonen juttu että pelkää että matka onkin enempi rasittava kuin rentouttava.jos on vaikka vilkkaita lapsia tai muuta.et jos pelkää että menee vahtimiseksi koko reissu?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
no miksi varasit sen matkan kysymättä ensin mieheltäs että mitä se haluais tehdä perheen kanssa?? :O olisko kannattanu vaikka ihan yhdessä jutella asiasta, eikä vaan niin että SINÄ päätät mitä teidän perheessä tapahtuu? ;)

Asiasta on keskusteltu ja kysyin jopa mieheltä että pääseekö töittensä puolesta kyseisenä ajankohtana lähtemään!En kai mä poraisi tätä asiaa jos ilman miehen kanssa puhumista olisin matkan varannu |O

Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:
voisko siinä olla joku semmonen juttu että pelkää että matka onkin enempi rasittava kuin rentouttava.jos on vaikka vilkkaita lapsia tai muuta.et jos pelkää että menee vahtimiseksi koko reissu?

Mies ei joudu lapsia hoitamaan normaalisti läheskään ollenka joten en nyt usko et olis niin kohtuutonta JOUTUA omia lapsiaan vahtimaan jossakin lomareissulla.Lapset on pieniä,niitä pitää vahtia kotona ja kodin ulkopuolellakin :kieh: Taidan pyytää äitini mukaan niin jääköön äijä kotio kun kerran siitä niin tykkää |O

Yhteistyössä