Kyllä päätös Kelalla taas kestää.1.4. alk työtön, eikä lopullista päätöstä vieläkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahaton

Vieras
tullut.
Lisäselvitykset toimitettu runsas viikko sitten eli selvitysten pyytäminen varmana pitkittänyt, mut silti tuntuu et kestää kohtuuttoman kauan.Aina vaan lukee et asiakirja saapunut...kauankohan tässä saa vielä odotella*huokaus*
Miten nopsaan muille tullut päätös työmarkkinatuesta?

Eipä tuo mittään, isäntä jäi työttömäksi tammikuun puolesta välin, niin ekan päivärahan/päätöksen sai rakennusliitolta maaliskuun puolessa väliä...

Alkuperäinen kirjoittaja Tökkiipä se muuallakin:
Eipä tuo mittään, isäntä jäi työttömäksi tammikuun puolesta välin, niin ekan päivärahan/päätöksen sai rakennusliitolta maaliskuun puolessa väliä...

huh, on siinä saanut odotella pitkään

minä laitoin Kelalle laput ajalta 4.4.-21.4. ja kävin jo uutta paperia rustaamassa 22.4.-11.5. ja laittovat kiirreellisenä ne laput. Siellä on ruuhkaa kuulemma.. Kiva olis jo sais rahaa edes tässä kuussa.

Kannattas varmaan mennä sanomaan pari kovaa sanaa sinne kelalle. Ei ne muuten toimi,

Mulle kävi yhen päätöksen kanssa niin ja soitin aika vihasen puhelun sinne. Yleensä käyn tiskillä. Puhuivat jotain lomista yms, että pitkittyy vielä monta viikkoa, mutta kappas päätös tuli jo samalla viikolla.

Ne osaa siellä kyllä selittää ellei niille ole tiukkana.

Alkuperäinen kirjoittaja kelalla asioiva:
Kannattas varmaan mennä sanomaan pari kovaa sanaa sinne kelalle. Ei ne muuten toimi,

Mulle kävi yhen päätöksen kanssa niin ja soitin aika vihasen puhelun sinne. Yleensä käyn tiskillä. Puhuivat jotain lomista yms, että pitkittyy vielä monta viikkoa, mutta kappas päätös tuli jo samalla viikolla.

Ne osaa siellä kyllä selittää ellei niille ole tiukkana.

Jos minä nyt menen sinne, niin tuleepahan ainakin ilmainen ylläpito pitkäksi aikaa. Ehkä on paikallaan rauhotella hetkinen.

Yhteistyössä