Kyllä pian tulee itku,ei varmaan pääse mihinkään kesäreissulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesä pilalla(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesä pilalla(ko?)

Vieras
Mulla enskuussa alkaa työt ja miehellä loma ja sen lisäks miehellä lomautuksia ennen kesälomaa(on jo ollu ja tulee lisää) mutta ne pöljät pomot ei kuulemma kerro niitä lomautuksia ku vasta sitten ku itekkin tietävät eli ehkä edellisellä viikolla vaikka kyllä ne täytyis aiemmin saada tietää.No meillä oli ollu puhetta et lähetään reissuun tässä kuussa mut taitaa kurahtaa kasaan koko juttu kun ei kerta tiiä millo miehellä sit sitä lomautusta on.En olis luvannu tehä koko elokuuta töitä jos olisin tän tienny sillon, oltais sit päästy jonnekki ku miehellä se oikee kesäloma.Voihan tää vielä muuttua et pääseeki reissuun mut kyllä ketuttaa!

Höh... Toivottavasti järjestyy. Se on kurja, kun ehtii suunnitella ja toivoa ja sit tulee jotain joka estää...

Olisiko se ollut 2 viikkoa aiemmin kun pitää kertoa lomautuksesta mikäli varoitus on annettu? Vai onko tääki työehtosopimuksen mukaan? Mun miehellä noin, odotellaan kanssa.

Meidän reissusuunnitelmat onki tässä 50km säteellä, ja painottuvat kork. viikonloppuihin. Mä en nyt kaipaa mihinkään... :)

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
ja voihan sitä lomailla ihan lähisuomessakin.. vaunuperään ja eiku menoks..

ei meillä ole vaunua ja autossakaan ei sitä koukkua....
ja kyllä kai ne ilmottaaki siel mut jotenki tää on nyt ihan ihmeesti menny ku ensi tuli ihan lapulla ne lomautuspäivät ja nyt sit kerrotaan vaan et lisää tulee lomautusta mut kerrotaan ku kerrotaan.
Me ei olla koskaan käyty yönyli reissussa joten olin jo ihan innoissani et nyt päästäis ja ihan suomessa reissattais.

Alkuperäinen kirjoittaja kesä pilalla(ko?):
Alkuperäinen kirjoittaja anu:
ja voihan sitä lomailla ihan lähisuomessakin.. vaunuperään ja eiku menoks..

ei meillä ole vaunua ja autossakaan ei sitä koukkua....
ja kyllä kai ne ilmottaaki siel mut jotenki tää on nyt ihan ihmeesti menny ku ensi tuli ihan lapulla ne lomautuspäivät ja nyt sit kerrotaan vaan et lisää tulee lomautusta mut kerrotaan ku kerrotaan.
Me ei olla koskaan käyty yönyli reissussa joten olin jo ihan innoissani et nyt päästäis ja ihan suomessa reissattais.

No viikonlopuksi jonnekin ei-niin-kauas? Ikään kuin harjoittelureissuna. Sitten paremmalla ajalla pidemmäksi aikaa.

Yhteistyössä