Kyllä säikäytti tänään, kun olin lapsen kanssa pihalla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tulee kyllä mieleen, että oisi ihan hyvä jos ois koko aika joku muukin aikuinen seurana, kun koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.

Lähdin hakemaan lapsen heittämää haravaa sellaisen aitauksen toiselta puolelta. No fiksuna likkana ajattelin, että siintä kiven päältä voin hypätä sen matalaksi vääntyneen aidan yli. No mutta jalkani lipsahti lumelle, jonka seurauksena jalka vain uppoutu syvemmälle ja kaaduin aidan päälle ja satutin kyynerpääni tosi pahasti. Oikein naksaus kuului, kun taittui väärään suuntaan. Siinä hetken sitten olin maassa ja yritin keskittyä nousemiseen. No siintä, kun pääsin nousemaan oli lähellä, että pyörtyisin. Siis ihan kauheita ajatuksia vilisi päässä, kun lapsi (3v) koko aika vahittavana tuossa pihassa. Puhelin tietysti sisällä.. Mutta onneksi selvisin koko rytäkästä, kun hetken makasin maassa ja hengitin syvään. Käsi kyllä tosiaan on vielä todella kipeä, enkä voi mitään nostella tai taivutella.

Mutta kyllä säikytti, että kaikkea voikin tapahtua, vaikka olevinaan on niin varovainen. Mutta tyhmä olin, kun alan yrittää hyppäämistä sen aidan yli, enkä takaperin tullut pois.

Onneksi ei käynyt pahemmin. Muista pitää puhelin mukana ulkona, niin on edes vähän turvaa mikäli sitä pystyy käyttämään. Onneksi lapset on kyllä yleensä nokkelia ja osaavat hakea apua kaukaakin jos jotain sattuu. Itse olen omille lapsille kertonu mistä hakea apua, jos kotona tai pihalla sattuu jotain, eihän sitä koskaan tiedä. Onneksi meillä on naapurit lähellä ja melkein aina kotonakin.

Yhteistyössä