huomasin vaan ku uusilla lenkkareilla lähin autoileen. ei niillä voinu ajaa rajotusten mukaan
on se kumma ku tehhään tämmösiä ylinopeuskenkiä .. kuskissahan ei ole mitään vikaa
B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelin tätä kanssa. Kerran poliisit pysäyttivät yhden auton ylinopeuden takia ja siellä ei ollut kuskia ollenkaan. Pelkät Reinot lattialla. Olen aina kuvitellut ne vanhojen ihmisten rauhallisiksi jalkineiksi, mutta katin kontit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelin tätä kanssa. Kerran poliisit pysäyttivät yhden auton ylinopeuden takia ja siellä ei ollut kuskia ollenkaan. Pelkät Reinot lattialla. Olen aina kuvitellut ne vanhojen ihmisten rauhallisiksi jalkineiksi, mutta katin kontit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Mun mustat korkkarit vie välillä aivan harhaan. Mut italialaiset ovat joten ihmekös tuo.
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän sama juttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Mun mustat korkkarit vie välillä aivan harhaan. Mut italialaiset ovat joten ihmekös tuo.
Asiasta toiseen. Yksi poikakaveri osti huutokaupasta miesten kiiltonahkaiset tanssikengät. Lähti ne jalassa kaupungille bailaamaan ja palasi vasta kolmen päviän kuluttua kotiin. Kengät kun olivat oppineet menemään jokaisen tanssikapakan ovesta sisään.